Romy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg har en ganske pussig sak. Jeg har en iPhone. Ønsker å flytte de kontaktene fra iPhone til SIM-kort (Eller til den nye tlf min SE W902): Fant ut at det ikke er mulig. Jeg har nå synkronisert det med iTunes (adressebok) og eksportert det som vCards (alle kontakter). Er det noe måte å få dette inn på telefonen som kontakter? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg har en ganske pussig sak. Jeg har en iPhone. Ønsker å flytte de kontaktene fra iPhone til SIM-kort (Eller til den nye tlf min SE W902): Fant ut at det ikke er mulig. Jeg har nå synkronisert det med iTunes (adressebok) og eksportert det som vCards (alle kontakter). Er det noe måte å få dette inn på telefonen som kontakter? Har du outlook? Hvis du får lagt inn kontaktene i outlook først og så syncer det med Sony Sync station etterpå? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Forsøkt gratise web-tjenester? F.eks www.Zyb.com. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Dette hadde jeg ikke visst om. Jeg kjøpte Feisar sin iSync plugin, kostet 16 kr som var verdt det. Alt fungerte bra. http://www.feisar.com/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå