123456789101112 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Kristin Halvorsen svarer på spørsmål om Norges Jagerflykjøp. - Blir det bråk innad i ditt parti nå? - Det er ingen grunn til å tro det. Men samtidig vil jeg si at SV er partiet for alle de som mener det er meningsløst å bruke milliarder av kroner på militære investeringer i en verden med krig, nød, sult og klimakrise, sier hun. Hva er det vi driver med. Invisterer penger i det militære, i en verden med krig!? Edit: Selfølgelig gjør jeg det:) Vanskelig og skille ett brøhue fra ett annent. Endret 21. november 2008 av Sondre05 Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Siv jensen svarer på spørsmål om Norges Jagerflykjøp.- Blir det bråk innad i ditt parti nå? - Det er ingen grunn til å tro det. Men samtidig vil jeg si at SV er partiet for alle de som mener det er meningsløst å bruke milliarder av kroner på militære investeringer i en verden med krig, nød, sult og klimakrise, sier hun. Hva er det vi driver med. Invisterer penger i det militære, i en verden med krig!? Du mener Kristin Halvorsen.... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vet ikke hvor i forumet du har hentet dette. Gullkorn skal komme ifra Diskusjon.no. =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Endret 21. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg