Mhz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er best rent ytelsesmessig? Fant ingen benchmarks på dette. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hvis du vil høre min mening vil jeg si 4870x2...der ligger det mye i penga og kortet vinner omtrent på de fleste benchmarks bortsett fra de spilla som nvidia alltid har vunnet uansett (ingen konspirasjons teori...its facts 4870x2 er den som har tronen nå enkelt og greit og den er på ytelses toppen, det eneste den taper med glans på er vel i grunn effekt forbruket den har, så embrace a very strong PSU hvis du vil ha kortet Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tror det blir ganske likt. Personlig hadde jeg nok valgt 4870x2, fordi.. Med mindre du kjøper x58 og i7 så må du ha et SLi brikkesett, SLi brikkesett menes av ganske mange å være dårligere enn Intel brikkesett, uten at jeg orker å utdype noe mer akkurat nå (litt seint =P ). Med 4870x2 kan du bruke hvilket brikkesett du vil, da gjerne f.eks P45 som vil la deg klokke din Intel CPU ganske greit (siden akkurat idag så skal man ha Intel om man skal spille spill, særlig når systemet begynner å bli såpass kraftig at du kjøper ett av oppsettene du nevner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå