Mhz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kjapt spørsmål, hvem av disse kabinettene ville vært best med tanke på: Overclocking 4870x2 Pris Ser at 831 er dypere og bredere mens 1200 er høyere. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 vel jeg har sett begge 2, jeg er eier av coolermaster stacker 831, jeg har ikke prøvd antec 1200, den så ut til å være veldig ålreit egentlig Stacker 831 ser ut til å ha veldig mye av det som antec har, men det er noen ulikheter, de er nesten identiske ser det ut som på oppbygning, men på utsende så er stacker veldig mye bedre. Stacker 831 har jo muligheten for opptil 4 120m vifter forran en i topp og en bak...hvis du kjøper nvidia versjonen (noe jeg sterkt råder imot) så får du også i tilegg 4 vifter i side døra...kabinettet har veldig go plass, du har jo også mulighet til å ta ut mobo platformen som også gjør installasjon av ny hardware eller det å ta ut gammel veldig mye enklere..også kan du kjøpe på moduler som har plass til (tror det var..) 4 hardisker i hver modul...og siden du har plass til 4 moduler så blir det ganske mange (hele 16!) viftene som medfølger stacker 831 er overraskende stille!! jeg er ikke veldig kresen, men jeg har nylig testet bråket fra kun viftene i kabinettet pluss strøm forsyning, og strømforsyningen var den som laga bråket...og den er egentlig stille i utgangs punketet. Jeg med min personlige mening vill anbefale deg å kjøpe stacker 831...maksimal luftkjøling og herlige kalde temperaturer inni kabinettet pga stor åpen løsning. Jeg kan ikke si så mye om antec 1200 siden jeg ikke har prøvd den, mulig noen andre har den kan skrive litt om den Lenke til kommentar
Mhz Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Det var et bra svar takk. Vil også høre fra noen med erfaring fra 1200... hvordan er kjøleegenskapene på cooler mastern i forhold til kjølemonsteret 1200? Liker utseende osv mye bedre på cooler mastern, men vet at 1200 er et safe bet. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Aldri testa CoolerMaster, men har Antec 1200. Veldig bra kjøling, men bråker litt vel mye med medfølgende vifter. Men viftene kan jo byttes ut med noen mer stillegående. Selv sitter jeg stort sett med headset når jeg bruker pc'en, så bråket plager ikke meg Også god plass i kabinettet, og lett å holde ryddig mtp kabling. Pantera Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 eg har ikkje prøvd stacker 831 eller antec 1200 men vil påstå det er smak og behag. har erfaring frå fleire kabinett frå begge produsentar og når du legg litt pengar i det får du det du betalar for. men eg vil anbefalle at du ser innom CoolerMaster HAF-932 som eit alternativ. akkuratt fått det i hus og er veldig imponert både av kjøleevne og at den er særs støysvak. amentio har den på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå