donrosa2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mangler rett og slett bare VK2 (etter gammel reform). Hva må jeg gjøre for å få generell studiekompetanse? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Du kan ta opp fagene du trenger som privatist. Eventuelt ta det siste året på vgs. Det har vel ikke noe å si at man tar opp fag som er under kunnskapsløftet selv om man gikk gammel reform? Gikk du yrkesfag eller allmenn? Endret 20. november 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
donrosa2 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Du kan ta opp fagene du trenger som privatist. Eventuelt ta det siste året på vgs. Det har vel ikke noe å si at man tar opp fag som er under kunnskapsløftet selv om man gikk gammel reform? Gikk du yrkesfag eller allmenn? Jeg gikk allmenn. Hvilke fag trenger jeg? Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 da må du ta vg3 studiespesialisering Fagene du trenger er: norsk: 6t/uka Historie 4t/uka Gym: 2t/uka Religion: 3t/uka Programområde: 15t/uka Tilsammen: 30t/uka Men det blir litt spesielt siden du har gått allmennfag etter gammel ordning, men ta å snakk med en skole å hør Det skulle ikke være noe problem å få tatt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå