Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke mer futt i meg lenger på damefronten!

Gjest futtløs

Anbefalte innlegg

Gjest futtløs

Kurven har vært nedadgåendes, fra ung og optimistisk og nu eldre, og lei heile greia.

Føler eg har det bra med meg sjølve, mange hobbier og interesser. Ok trent nu men øker treninga framover.

Sjenert som bare det fram til eg var 18-19. Ikke so flink til å sjekke damer, har aldri ønsket å være flink til å sjekke damer. Eg ville bare finne den rette. Meiner eg gjorde det tidlig i 20årene men, eg lærte da at ein mann er ikke den som velger. (skal sies at det tok vel eit år før ho sa at ho ikke elsket meg, og at vi burde stoppe å treffes).

Har vel hatt hjertesorg i minst 10+ år. Må innrømme eg tenker ikke så mye over den tida nu.

Siste årene har det vært bare sporadiske fester/danser og pub turer. Har aldri sprunget rundt å sjekket alle kvinnfolk eg kom over, eller tafset og klådd. Det er ikke meg. Alltid sett etter den rette.

Går greit med kvinner som er koner/kjærester av kompiser eller venninder av min bror/søster. Oppfører meg heilt greit, sjarmerendes og kan snakke med dei.

Flørte sjekke single jenter. Det klarer eg ikke lenger. Har jo sett her og der at det finnes flere drømmedamer der ute for meg. Men slukker ilden i mitt hjerte, analyserer det til døde. Feiger ut. (litt rart har mye bushido i meg men ikke på damefronten)

Meldte meg ut av julebordet i år (einaste som ikke skal). Hadde ikke lyst å gå da eg såg noen par var meldt på og 3 single menn og +10 single damer. Det er som eit mareritt for meg. Enten blir ein ignorert og damene bare danser med seg sjølve. Soler seg i glansen av kvarandre. Cockblocker, + er jo arbeidskolleger. osv Greier ikke å si mer men scenrariet er eit mareritt for meg. No more futt left :o(

Vil bare stikke hodet i sanden, fram til nyttår.

Har alltid komt meg opp på hesten litt som ein seier men nu trur eg den har fått skylapper og held seg bare til veien.

uff uff mye rant og klør meg i huet på om eg har eit spørsmål her? Kan futten kome tilbake tru hmmm

Siste innsats konsentrere meg om meg sjølve på vinter halvåret nu. Trening og kosthold. Lykke til karer som fortsatt leter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det høres litt ut som du er på vei til å bli skikkelig einstøing dersom du melder deg av julebord fordi det kommer til å være single jenter der, og det er jo trist.

Hva hvis du tenker slik: "La jenter være jenter, la sjekking være sjekking og gå på julebordet bare for å ha det gøy". Ikke tenk på at du har noen arbeidsoppgave eller intensjon om å få deg dame i løpet av kvelden, snakk med alle, både koner og menn, kvinnelige og manlige kolleger og snakk med dem på samme måte uten noe mer i tankene.

Lenke til kommentar
Gjest Kjenner_meg_igjen

Jeg kjenner meg definitivt igjen i historien din, følte den var prikk lik.

Sjenert som bare det fram til eg var 18-19. Ikke so flink til å sjekke damer, har aldri ønsket å være flink til å sjekke damer. Eg ville bare finne den rette. Meiner eg gjorde det tidlig i 20årene men, eg lærte da at ein mann er ikke den som velger.

Jeg er da bare 20, men jeg er sjenert som bare faen. Har bedra meg stort etter jeg trodde jeg fant den rette i sommer, men problemene har starta. Har store følelser for henne, men som du sier, hun velger. Er redd for å miste henne og at sorgen skal vare lenge.

Jeg er også en som ikke klår og tafser, jeg er ute etter den rette. Men det er vel kanskje problemet, jenter liker jo ofte badguys, ikke de snille og "kjedelige". Er trent og har mange venner og hobbier. Men er elendig på damefronten.

Kan egentlig se for meg at livet mitt kan bli mye likt ditt, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å bedre ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...