JKJK Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 skjønner ikke hvorfor folk synes de nye episodene er dårlige. Sesong 16. f.eks. er jo en av de beste synes jeg. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 skjønner ikke hvorfor folk synes de nye episodene er dårlige. Sesong 16. f.eks. er jo en av de beste synes jeg. Ganske enig i det Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt sesongene billigst? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den nye introen er jo drit! Hvorfor måtte de forandre det eneste som var igjen av det orginale og gode Simpsons. Og Simpsons trengs jo ikke i HD, animasjon ser utrolig bra ut i vanlig oppløsning på TV. Mange ganger blitt lurt til å tro at det er HD. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Bra med en ny tråd, er fan av the simpsons men liker ikke noe særlig filmen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 www.wtso.com (edit: WatchTheSimpsonsOnline.com) har absolutt alle Simpsons-episoder laget, inkl. specials. Det pleier å stå når neste episode kommer, og de blir lastet opp en time etter at de er sendt i USA Dritbra side ^^ Mulig jeg er kravstor, men jeg var ikke helt fornøyd med bildekvaliteten når jeg så episodene på wtso.net. Er kvaliteten bedre hvis man laster ned derfra i stedet? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det bare jeg som ser forskjellen på 720p simpsons rippene og rippene av nyepisodene rippet i SD eller? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt sesongene billigst? Du kan se alle episodene online på wtso.net www.wtso.com (edit: WatchTheSimpsonsOnline.com) har absolutt alle Simpsons-episoder laget, inkl. specials. Det pleier å stå når neste episode kommer, og de blir lastet opp en time etter at de er sendt i USA Dritbra side ^^ Mulig jeg er kravstor, men jeg var ikke helt fornøyd med bildekvaliteten når jeg så episodene på wtso.net. Er kvaliteten bedre hvis man laster ned derfra i stedet? Har aldri lastet ned derfra. Selv bryr jeg meg ikke så mye om bildekvaliteten, og merker den ikke. Du får prøve å laste ned selv. Endret 19. mars 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jepp, prøvde det nå, og kvaliteten er myyyye bedre. Ulempen var at jeg måtte laste ned et program først, men det funket egentlig ganske bra Lenke til kommentar
Anehh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg digger Simpsons, både nye og gamle episoder. Uffattelig bra, tidløs humor. Har ikke kommet over en sjel enda som ikke liker simpsons Forresten kan dere godt joine oss på http://thesimpsons.diskusjonsforum.no/ Ganske bra side som jeg bruker å henge på Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Herlig episode. Det er visstnok sesongavslutningen, men det er en 17. mai-episode! Hurra! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ikke den beste episoden, men gøy å få en episode som delvis handler om Norge Harald V! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ikke den beste episoden, men gøy å få en episode som delvis handler om Norge Harald V! Lurer på om redaksjonen i Dagbladet vet at de rapporterer fra torrents? http://www.dagbladet.no/2009/05/18/kultur/.../norge/6280127/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dette var en av de bedre episodene av de nye sesongene og. Likte også at Maggies første ord var på norsk. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Lenge sidan eg har ledd så mykje av ein Simpsons-episode som eg gjorde med denne. It's all about the King Haralds! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt sesongene billigst? De selger 13-14 sesonger på gametop til 139 kr. pr stk på city syd i trondheim. (brukte forsåvidt) Lenke til kommentar
Murto Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 haha så sinnsykt bra. blei skikkelig stolt over å være norsk nå. its all about the king haralds :!: Lenke til kommentar
Typho Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Haha, kjempekult! Er vel ikke mange land som har fått flagget sitt blåst opp over hele skjermen på slutten av en Simpsons episode :!: Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bumper denne. Får sesongene kronologisk og det er chill... Mange gode episoder som jeg kan se utallige ganger. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg måtte bare se den nyeste episoden, men egentlig bare fordi jeg er fan av Norgerelaterte ting i utenlandske film og TV-serier, ikke fordi jeg er Simpsonsfan. Ganske morsom episode, men bare fordi det var stappfullt av norske ting. Det er langt ifra like bra som "orginale" Simpsons. Dette var en av de bedre episodene av de nye sesongene og. Likte også at Maggies første ord var på norsk. Mer som hennes fjerde første ord. 1. Dadda 2. Santa 3. Sequel 4. Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå