Groening Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Er enorm Simpsonsfan. Sett alle episodene (bortsett fra de nyeste sesong 20). Må si at Simpsons holdt seg bra lenge... helt til rundt sesong 14-15, da begynte det å rett og slett bli drit. Er ikke det samme i det hele tatt, jeg kan se sesong 1-14 om og om igjen, men de nyere sesongene er ikke det samme i det hele tatt. Det er bra TV, men det er ikke the Simpsons. Filmen synes jeg var grei nok, var på samme nivå som en episode fra sesong 15, men mye bedre enn sesong 17-19. Jeg håper at Simpsons slutter etter sesong 20, de burde sluttet på topp, men de har gått for lenge. Var det noen her som forresten så Kvitt eller Dobbelt i forfjor med han som gikk opp i Simpsons? Hvor mange rette hadde dere? Husker jeg hadde alle rette bortsett fra rundt 3-4 på 48000 kroners spørsmålene. Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye jeg egentlig kunne om Simpsons. Endret 26. november 2008 av Groening Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 4 sham Alle Simpsons sesongene er konge (har heller ikke sett 20), men alle er konge Filmen var som en vanlig episode Lenke til kommentar
Groening Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når begynte du å se Simpsons? Hvis du begynte å se det mens det var i sine "ungdomsår" kan jeg ikke forstå hvordan du kan like de nyere sesongene. Er ikke Simpsons i det hele tatt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, har vell sett Simpsons i tja, kanskje 10 år. Lastet ned flere ganger osv Alltid like morsomt Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 er eit lite fan av the simpsons og har sett de nyeste av sesong 20. og dei er så bra som dei i 10 og oppover. (synest eg) og filmen små humra eg litt. synest de var en stor tabbe av the simpsons. men er eit fan og synest de er kjekt å sjå på og episodene er litt kule med Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Begynte vel å se på The Simpsons for et par år siden Syntes filmen var bra og håper at The Simpsons holder det gående i noen sesonger til. Men at de da går tilbake til gammelt nivå Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har sett Simpsons i mange år selv. Men sånn som er nevnt her tidligere var det mye bedre før opp til kanskje sesong 15. Jeg kjedet meg faktisk når jeg satt meg ned for å se sesong 17,18,19 så har ikke sett de nyeste og aner ikke hvor de har kommet lenger. De må bare innse at The Simpsons er dødt, synd å si det, men det er sant. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 sant så sant. men noen som vet hvilken dager de sendes ut the simpsons episodene i Amerika? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Simpsons_(season_20) He står det når episodene i sesong 20 går på lufta. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 sant så sant. men noen som vet hvilken dager de sendes ut the simpsons episodene i Amerika? De sendes i USA på søndager Så jeg pleier å se de på mandag Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dagbladet/Kjendis.no: Bart Simpson verver folk til scientologi (med lydopptak) Jeg foreslår at denne tråden får handle om selve serien, og at evt. respons på akkurat denne verve-saken saken kan tas på scientologitråden på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Good news! Simpsons sendes i HD fra og med S20E10 (som kom 15. feb.)! En ting er å få det i 16:9, men HD og med litt freshere farge, og ny DIGG intro er bare GENIALT! Det er så vakkert .... jeg får tårer i øynene *snufs* Endret 17. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) oi Nå kan man nå spørre seg om man egentlig trenger HD for å vise 2D-animasjon. Lurer på om de benytter mulighetene. Endret 17. februar 2009 av MrGs Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) For å si det enkelt: JA Animasjon i HD er bare genialt. Prinsippet er jo egentlig enkelt ... et bilde i lav oppløsning strukket utover en stor skjerm = crap. Husk, det er ikke vectorgrafikk man forstørrer. Så animasjon i HD = stort JA! De har gjort litt endringer i fargenyansene også, og alt samlet ga en forteffelig opplevelse. "Grafisk" er det ganske likt filmen. En ny vår for the simpsons! Endret 17. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Murto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva synes folket her inne om den nye introen da? Er jo basically den samme, med noen små endringer. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva synes folket her inne om den nye introen da? Er jo basically den samme, med noen små endringer. NYDELIG ;D Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) www.wtso.com (edit: WatchTheSimpsonsOnline.com) har absolutt alle Simpsons-episoder laget, inkl. specials. Det pleier å stå når neste episode kommer, og de blir lastet opp en time etter at de er sendt i USA Dritbra side ^^ Endret 23. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er enorm Simpsonsfan. Sett alle episodene (bortsett fra de nyeste sesong 20). Må si at Simpsons holdt seg bra lenge... helt til rundt sesong 14-15, da begynte det å rett og slett bli drit. Er ikke det samme i det hele tatt, jeg kan se sesong 1-14 om og om igjen, men de nyere sesongene er ikke det samme i det hele tatt. Det er bra TV, men det er ikke the Simpsons.Filmen synes jeg var grei nok, var på samme nivå som en episode fra sesong 15, men mye bedre enn sesong 17-19. Jeg håper at Simpsons slutter etter sesong 20, de burde sluttet på topp, men de har gått for lenge. Var det noen her som forresten så Kvitt eller Dobbelt i forfjor med han som gikk opp i Simpsons? Hvor mange rette hadde dere? Husker jeg hadde alle rette bortsett fra rundt 3-4 på 48000 kroners spørsmålene. Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye jeg egentlig kunne om Simpsons. Den nyeste episoden har blitt en av mine favoritter, men resten i sesong 20 er søppel Se "Take my Life, Please" http://www.watchthesimpsonsonline.com/ ^^ Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Er fan av Simpsons. Ikkje noko stor fan akkurat men liker å sjå seriane. Ser av og til dei som går på Viasat 4 i kvardagen Endret 23. februar 2009 av Mutu Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er fan av Simpsons. Ikkje noko stor fan akkurat men liker å sjå seriane. Ser av og til dei som går på Viasat 4 i kvardagen De gamle gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå