Gå til innhold

The Simpsons tråden


Anbefalte innlegg

Er enorm Simpsonsfan. Sett alle episodene (bortsett fra de nyeste sesong 20). Må si at Simpsons holdt seg bra lenge... helt til rundt sesong 14-15, da begynte det å rett og slett bli drit. Er ikke det samme i det hele tatt, jeg kan se sesong 1-14 om og om igjen, men de nyere sesongene er ikke det samme i det hele tatt. Det er bra TV, men det er ikke the Simpsons.

Filmen synes jeg var grei nok, var på samme nivå som en episode fra sesong 15, men mye bedre enn sesong 17-19. Jeg håper at Simpsons slutter etter sesong 20, de burde sluttet på topp, men de har gått for lenge.

 

Var det noen her som forresten så Kvitt eller Dobbelt i forfjor med han som gikk opp i Simpsons? Hvor mange rette hadde dere? Husker jeg hadde alle rette bortsett fra rundt 3-4 på 48000 kroners spørsmålene. Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye jeg egentlig kunne om Simpsons.

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett Simpsons i mange år selv. Men sånn som er nevnt her tidligere var det mye bedre før opp til kanskje sesong 15. Jeg kjedet meg faktisk når jeg satt meg ned for å se sesong 17,18,19 så har ikke sett de nyeste og aner ikke hvor de har kommet lenger. De må bare innse at The Simpsons er dødt, synd å si det, men det er sant.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

For å si det enkelt: JA

Animasjon i HD er bare genialt.

Prinsippet er jo egentlig enkelt ... et bilde i lav oppløsning strukket utover en stor skjerm = crap. Husk, det er ikke vectorgrafikk man forstørrer.

 

Så animasjon i HD = stort JA! :)

 

De har gjort litt endringer i fargenyansene også, og alt samlet ga en forteffelig opplevelse. "Grafisk" er det ganske likt filmen. En ny vår for the simpsons! :)

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Er enorm Simpsonsfan. Sett alle episodene (bortsett fra de nyeste sesong 20). Må si at Simpsons holdt seg bra lenge... helt til rundt sesong 14-15, da begynte det å rett og slett bli drit. Er ikke det samme i det hele tatt, jeg kan se sesong 1-14 om og om igjen, men de nyere sesongene er ikke det samme i det hele tatt. Det er bra TV, men det er ikke the Simpsons.

Filmen synes jeg var grei nok, var på samme nivå som en episode fra sesong 15, men mye bedre enn sesong 17-19. Jeg håper at Simpsons slutter etter sesong 20, de burde sluttet på topp, men de har gått for lenge.

 

Var det noen her som forresten så Kvitt eller Dobbelt i forfjor med han som gikk opp i Simpsons? Hvor mange rette hadde dere? Husker jeg hadde alle rette bortsett fra rundt 3-4 på 48000 kroners spørsmålene. Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye jeg egentlig kunne om Simpsons.

Den nyeste episoden har blitt en av mine favoritter, men resten i sesong 20 er søppel :p

Se "Take my Life, Please" http://www.watchthesimpsonsonline.com/ ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...