Sofakriger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Blei svært skuffet da den eneste The Simpsons tråden jeg kunne finne var fra 2006 Så jeg bestemte meg for å starte en ny en Her kan du lese litt om serien: http://www.imdb.com/title/tt0096697/ Writers: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_writers_of_The_Simpsons Voice Actors: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cast_...of_The_Simpsons The Simpsons Movie (2007): http://www.imdb.com/title/tt0462538/ The Simpsons videospill: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Simpsons_video_games The Simpsons dvd-er: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Simpsons_DVDs The Simpsons quotes: http://www.thesimpsonsquotes.com/ Diverse Klipp: Alle Couch Gags: http://www.youtube.com/watch?v=aCld99SNg1o The Simpsons Voices: Legger inn sesong 20 episoder i spoiler: Season 20 Main article: The Simpsons (season 20) The following episodes may or may not be in the 20th season. # Original airdate Prod. Code Title 421 - 2001 September 28, 2008 KABF17 "Sex, Pies and Idiot Scrapes"[11] 422 - 2002 October 5, 2008 KABF15 "Lost Verizon"[12] 423 - 2003 October 19, 2008 KABF14 "Double, Double, Boy in Trouble"[13] 424 - 2004 November 2, 2008[14] KABF16 "Treehouse of Horror XIX"[15][16] 425 - 2005 November 9, 2008 KABF18 "Dangerous Curves"[17] 426 - 2006 November 16, 2008 KABF19 "Homer and Lisa Exchange Cross Words"[18] 427 - 2007 November 30, 2008 KABF20 "Mypods and Boomsticks"[19] 428 - 2008 December 7, 2008 KABF21 "The Burns and the Bees"[20] LABF01 "Take My Life, Please"[21] ??? LABF08 "Father Knows Worst"[22] ??? LABF09 "Four Great Women and a Manicure"[23] ??? LABF10 "Waverly Hills 9021-D'oh"[24] ??? LABF11 "In the Name of the Grandfather"[25] ??? LABF12 "Coming to Homerica"[26] ??? LABF16 "The Great Wife Hope"[27] ??? "Lisa the Drama Queen"[28] ??? "The Good, the Sad and the Drugly"[29] ??? "Homer the Whopper"[30] ??? "Eeny Teeny Maya Moe"[31] ??? "Bart Gets a 'Z'"[32] Dette er den absolutte favorittserien min så jeg håper at andre The Simpsons fans vil være med å holde denne tråden gående FYR LØS! ALLE TIPS TIL KLIPP/TING JEG BØR TA MED TAES IMOT MED TAKK! Har du noen ideer eller forslag post det her eller send en PM så vil jeg oppdatere førsteposten Endret 21. november 2008 av Sofakriger Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 kan ihvertfall si som en ihugga fan av simpsons at filmen var dårlig og lite typisk simspons. har alle dvd-collections frem til den nyeste sessong 11,samt noen løs dvd'er med med enkle episoder fra hist og pist og da selvsagt filmen. har sett the simpsons utallige ganger,men blir aldri lei av den grunn;p Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 tja, syntes nå ikke filmen var dårlig akkurat, men helt typisk The Simpsons var den kansje ikke Men syntes det var en veldig god film jeg da, har sett den noen ti-talls ganger så langt :!: Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Ok, jeg har jeg lagt inn litt mer info Hvis dere har forslag til ting jeg bør ha med i førsteposten så lag en post her eller send meg en pm Neste episoden som kommer 30/11: Mypods and Boomsticks Plot Bart befriends a Muslim boy named Bashir, although Homer suspects his parents of terrorism. He discovers what he thinks to be a terrorist plot to blow up the Springfield Mall and tries to warn the town of the plan. Meanwhile, Lisa gets a "Mypod". Noen som har noen meninger om neste episoden? Endret 21. november 2008 av Sofakriger Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Den virker som en parodi på South Park. I episoden The Snuke var den en ny unge som het Bakhir og Cartman trodde at foreldrene var terrorister som vil sprenge Hillary Clinton osv osv osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Morsomt i den episoden hvor Homer nynnet "Odd Couple"....LOL ! -Homer som hippie lol -Pinchy , Homers kjæledeggehummer lol Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Crippled: kunne nesten virke som det, men trur nok ikke det blir en rein parodi av South Park Vil bli en fin The Simpsons vri på det Elvis (WTF?, trudde du var dau jeg ): Hehe, Pinchy ja, synnes nesten det er litt trist helt på slutten når han sitter og griner og spiser Pinchy, men samtidig litt morsomt Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Favoritt episoden min er når Homer spiser seg skikkelig feit slik at han kan jobbe hjemme:D Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hehe, "King size Homer" ja, sesong 7, episode 7 En av de absolutt beste etter min mening Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) The Simpsons var en gang en fantastisk serie, men som tragisk nok har tapt seg noe enormt. Når vi er inne på favorittepisoder kan jeg nevne i fleng. Jeg nøyer meg nå med å plukke ut godbitene Homer the Heretic og A Streetcar Named Marge fra fjerde sesong. Endret 21. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 er enig i at det har tapt seg noe, men synes nå det fortsatt det er en fantastisk serie og håper de greier å holde det gående i ytterligere 20 sesonger (kansje litt mye å håpe på though ) Når vi er inne på favorittepisoder kan jeg jo liste opp noen av mine: - Boy scoutz N da hood season 5 episode 8: favorittscenen er når Homer står å synger på "sugar sugar" på en øde øy - Homer Defined - sesong 3 episode 5 - Homer the great - sesong 6 episode 12 - Who shot Mr. Burns (2 episoder) seasong 6 episode 25 og sesong 7 episode 1 - King size Homer - sesong 7 episode 7 And the list goes on...er også veldig fan av de "mimre episodene" feks. "The way we was", "I married Marge" og "That 90s Show" Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 elsker den episoden der homer er på chili festivalen..........hehehehe men det er så mange gode episoder;) Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Jaja, er ganske god den, heter vel "The Mysterious Voyage of Homer" eller noe sånt er så vannvittig mange gode episoder så er vanskelig å bare anbefale noen når folk spørr Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er selv hardcore The Simpsons fan, mine favorittepisoder er vel "Sweets and sour Marge", "Boy scoutz n the hood" og "King size Homer" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Noen som husker den bibel-inspirerte episoden , på slutten går de ned til Hell og Homer "they're out of hot dogs.......and they have pine apple in the salad.......argh !".......LOL ! "Elvis (WTF?, trudde du var dau jeg" Jeg skulle ha en ny turne 16.8. i fjor i forbindelse med at det var 30 år siden jeg "forsvant"......men jeg droppet det , vi får se om det blir turne i 2012 "there's a song I did in Blue Hawaii and I want to dedicate it to you all......." Endret 24. november 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vil tro det er Simpsons Bible Stories fra sesong 10 du er ute etter. Lenke til kommentar
Homer_Jay_Simpson Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sinnsykt genial tråd, min favoritt episode er "The Cartridge Family" hvor Homer kjøper en pistol for å beskytte familien Mitt favorittsitat derfra er av Homer nå mannen i våpenbutikken ber han være forsiktig: "I don't have to be careful, I've got a gun" Sitatet ente med å bli signaturen min Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sinnsykt genial tråd, min favoritt episode er "The Cartridge Family" hvor Homer kjøper en pistol for å beskytte familienMitt favorittsitat derfra er av Homer nå mannen i våpenbutikken ber han være forsiktig: "I don't have to be careful, I've got a gun" Sitatet ente med å bli signaturen min litt OT men har et tilsvarende sitat jeg også, riktignok fra happy gilmore. en svær fyr med en T-skjorte der det står "guns don't kill people, I kill people" Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Leste på wikipedia at Tom Petty vanligvis ikke lar serier bruke musikken hans, men at han som en The Simpsons fan gjorde et unntak. Ganske kult egentlig Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Serien over alle serier Under tentamenen i dag begynte jeg av en eller annen grunn å tenke på simpsons, og begynte praktisk talt å le av episoden hvor Homer begynte å le av Flanders i en av sine drømmer og sa "Go get him sheenba". God til å forklare - Oh yeah Marge: Homer, we need to talk to a financial planner. Homer: Financial panther, eh? (he starts to imagine) Banker: Mr. Simpson, you're a dollar overdrawn. Homer: Get him, Sheba! (a panther leaps onscreen and mauls the banker) (back to reality) I'm on board. Endret 25. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå