Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg har vært i samme situasjon opp til flere ganger. Det beste tipset er: hold deg unna! Og ikke fordi du skal gjøre henne en tjeneste. Da taper du på alle punkter. Da eier hun deg. Det suger mer enn noe annet å være forelsket av og til. Det gjør noe med deg. Du gjør og sier dumme ting som du angrer på senere. Så vær litt rasjonell. Undertrykk disse følelsene når du skal ta viktige avgjørelser. Sannsynligheten for at de gjør det slutt anser jeg som svært stor. Hold deg unna foreløpig. La de seile sin egen sjø til skuta velter. Så kan du se om du fortsatt ønsker å ta spiralplass rundt jentas lillefinger. Endret 22. november 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Torey Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Hehh, vet ikke hva jeg skal si men, det skjer mye på ett par dager når det først skjer Blir ikke noe mellom meg å henne lengre tror jeg :\ Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Trøst deg med at du etter ALL sannsynlighet er better off. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 w0w000t, slutt mellom henne å kjæresten :s og hun savner tiden jeg og hun hadde ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå