sttrons Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Inn i tunellen, der er det noe tror jeg =) Var fra min lille vandre tur i kr.sand mens jeg ventet på bussen. å syns folk, spesielt om utsnitt og komposisjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg liker utsnitt og komposisjon bra. Bra dybde i bildet, tonene og fargene er fine. Bra kontrast. Bra location. Men jeg savner en ting. Forgrunnen er ikke helt skarp. Det er mulig jeg ville vurdert å blende ned til f/22 (på tross av diffraksjon, på f/14 har du uansett diffraksjon), eventuelt prøvd meg frem med å sette fokus nærmere bunnen av bildet. Det burde gå greit å få fokus til å sitte på så godt som hele skinnen og samtidig ha skarphet på tunellen og omgivelsene. Dette er i alle tilfeller et svært godt bilde i min bok. Riktig pent. Et godt eksempel på at D40 vel holder mål, spesielt i hendene på noen med et godt øye for motiver. Det kan du ta som ros av både deg og kamera. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Takker for kritikken. nå blir det hvertfal en tur til kr.sand med stativ og resten av det lille utstyret jeg har. så kommer sikkert flere variasjoner fra den lokalasjonen. har allerede noen ideer som jeg tror kan bli bra.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ser frem til å se dem! Du har virkelig funnet en fin location her. Skikkelig fint sted. Bearbeid det til du blir lei, og finn et nytt. Så, om ett år drar du tilbake dit. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 For ett morsomt perspektiv, og fin høstemmning over bildet. Kan nesten se ut som ett HDR bilde, og jeg liker linjenne som trekker deg inn i bildets kjerne. Skjinnen eller hva det nå er i bildet er kanskje litt vell kraftig, men liker alikevell at den er der Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Takk takk, er nok ikke noe hdr. skinnen dominere nok en del, men tror det hadde blitt et rart utsnitt vist jeg skulle gjort det noe annerledes. på venstre side var det masse forstyrrende og ikke tillhørende ting. hvis jeg kan si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå