Gå til innhold

CMOS setting error med Gigabyte EP35-DS4

Tj-nome

Anbefalte innlegg

Eg har problem med stasjonere pc-en.

Når eg prøve å starte pc-en får eg feil med 2 pip. Eg gjekk i brukermanualen for å finne feilen så står da "2 short: CMOS setting error"

Tenkte no eg, jau jau var no den pokkers CMOS-en...

Eg har prøvd 2 forskjelige motonder

1. Ta ut batterie og la pc-en stå i 5 min (uten strøm tilkoblet)

2. Ta på jumper på CMOS_JUMPER (ingen jumper på Gigabyte kortet brukte ein gammal jumper fra anna hovudkort og sjølvsagt er strømen ikkje tilkoblet)

Starte pc får eg same pipe lyden

Einaste gjort med pc-en er å bytte skjermkort fra 8800 GTS til ATI 4870 1gb

Hovudkortet er:

GA-EP35-DS4

Håper nokon kan hjelpe meg snarast sån eg får liv i pc-en igjen :=)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har sendt melding til Gigabyte sin support angånde problem, vist dei kjem med ein løysing vill eg post den sån andre kan sjå løysingen dei som har same problemet

Ja, gjør gjerne det. Har det samme problemet som deg, kun to pip, etter en BIOS oppdatering.

Lenke til kommentar

Jeps 2 PCI-ledninger i skjermkortet.

2 Stykke frå PSU-UNIT til PCI-E som går inn i skjermkortet

Strøm forsyningen er Thermaltake Toughpower på 850W så det er nokk av strøm

Har prøvd å koble til igjen det gamle skjermkortet og har også prøvd å bytte hardware uten hell, Har testet det meste uten DDR2 minnebrikkene mine siden dette var det einaste DDR2 Hovudkortet i huset, men tru ikkje at 4 RAM brikker er øydelagt + skal gi ein anna lyd hovudkortet ikkje 2 korte pip som betyr CMOS setting error i følge brukermanualen

Eg har sendt ein melding til Gigabyte support angånde problemet og var no ikkje akkurat ein løysning eg fekk som svar:

"We quess, the ATI 4870 is faulty and has damaged the motherboard or you damaged the componets by electrostatic discharge.

Please return the faulty componets to your dealer.

He can send the motherboard to Gigabyte for repair and exchange the vga card.

Best Regards

Gigabyte-Team"

VGA kortet er ikkje øydelagt siden det funke på andre hovudkortet eg lånte av ein kompis av meg.

Så da ente med at eg har ring forhandlaren Amentio angånde saken og fekk vite at eg måte sende inn ein behandling sak og det vill ta nokre arbeids dager før eg får respons fra Amentio

Synest vertfall det er ganske dårlig med eit hovudkort som ikkje har vore bruk i nesten 3-4 veker (har vore i kabinettet heile tiden, men har ikkje brukt pc-en på grunn av skule og når eg har brukt datamaskin har eg holdt meg til laptopen) og når eg sette inn eit nytt komponent og får ein sån overaskelse er da altid "kjekt" ..ironi..

Har søkt litt på nette og har funnet fleir med same problem med litt anneleis fra meg at dei har fått problemet etter Bios updatet som er endå meir underlig siden hovudkortet har 2 bioser og når den eine er øydelagt skal den andre overføre "standar" Biosen sikkert F1 versionen av bios.

Eg vill no opdatere når eg får svar i fra Amentio....

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...