Smoky516 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei pcen min slår seg rett av etter litt spilling (cod5). på multiplayer kan jeg spille ca 30-45min. på singelplayer kan jeg spiller ca 1-5 min. kan det være skjermkortet?? msi gtx 280 jeg har også brukt speedfan. og alt er som det skal. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Looper lyden rett før den skrur seg av? Lenke til kommentar
Smoky516 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Looper lyden rett før den skrur seg av? ja Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) veldig sikker på at det enten er Ram eller lydkort, prøv å ta ut lydkortet ditt og spill noen timer da, hvis pcen ikke klikker da, så har du funnet feilen, men hvis den klikker bør du vurdere at ram kan være problemet, har hatt samme driten selv, jeg tok først lydkort, det hjalp ikke, også tok jeg ut rambrikkene den ene etter den andre til problemet avtok...heldig som jeg var hadde jeg 4x 1gb brikker og kun en av de var ødelagt, så jeg bruker nå 3 og jeg vet at det at den ene brikken gikk i gulvet når jeg skulle rense pcen gjorde den sånn...hardware er mer ømfintlig enn det folk tror husk at det også kan være windows installasjonen din som har skylda, registry cleaner/defragmenter og andre ymse pc performace programmer kan rette opp feilen, men anbefaler å prøve med hardware først, siden den er stort sett med på mye av skylda når det gjelder sånne ting...husk også å bruke anti-statisk armbånd, selv om du ikke kjenner at du gir noe støt kan et minste støt som du ikke merker gjøre din hardware ustabil...du kan forhindre sånne problemer i fremtiden Endret 21. november 2008 av Karnesh Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 du kan også prøve formatering, men husk at det kan ta enda lengre tid enn å sjekke ramen din som jeg sa, og hvis det bare var rammen så kan du spare deg for formatering. du kan også prøve div. PC performance programmer som renser registeret på pcen din, men hadde jeg vært deg ville jeg sjekket rammen og lydkortet først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå