Zerosopp Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Heisann! Jeg er en fysisk aktiv gutt på 17, som spilte fotball på lag fra jeg var 4-15, men jeg måtte slutte pga. skader. Nå om dagen er jeg utrolig lysten på fotball igjen, etter å ha tatt skoen av hyllen, og spilt litt for det lokale "old-boys-laget". Jeg har brain-stormet litt med noen kompiser, som tidligere har spilt fotball, om det å kanskje leie en innendørs-hall, og spille litt 5'er fotball inne, bare for trening og moro skyld. Vi ble enige om å prøve å få det til, men i den timen jeg nå har prøvd på å finne ut priser og haller det kan gå ann å leie, så har jeg kun kommet inn på referater fra møter om noen haller, utleie pris i Hammerfest, og alt annet enn det jeg egentlig ser etter. ...Så spørsmålet er: Er det noen som vet hvor man leier en hall, hva det koster og muligens hvor lang ventetid det eventuelt er? (Må være i Oslo) På forhånd takk! Endret 20. november 2008 av Zerosopp Lenke til kommentar
Zerosopp Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ingen som har noen som helst peiling? Lenke til kommentar
Zerosopp Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 ingen!? :O:O:O:O Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis du finner ut noe gi meg beskjed. Jeg kjenner en eller to som har hatt lyst til å gjøre noe lignende, bor i oslo selv forresten. En idé hadde v?rt og høre med noen skoler som er villig til å leie ut gymsal som f.eks. Jeriko skole. Lenke til kommentar
Zerosopp Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Hvis du finner ut noe gi meg beskjed. Jeg kjenner en eller to som har hatt lyst til å gjøre noe lignende, bor i oslo selv forresten. En idé hadde v?rt og høre med noen skoler som er villig til å leie ut gymsal som f.eks. Jeriko skole. Det skal jeg gjøre. Har prøvd å fått tak i en fyr jeg veit om, som burde vite hvordan man får leid. Skal ta å finne mer ut av dette til våren Lenke til kommentar
oddajr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prøv cageball i Nydalen, de leier ut små fotballbaner. se cageball.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå