Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kansje det er påtide å bestemme hvilken juleavatar jeg skal ha i år :\ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Minner om at hjelp til å lage juleavatarer helst skal foregå i avatartråden, denne tråden er for forhåpninger, minner og diskusjon rundt regler og oppsett Ikke lenge igjen nå! Vær på utkikk etter avatarer som fortjener en nominasjon i enhver tråd dere lusker rundt i Husk og at det kommer langt flere juleavatarer i tiden etter 1. Desember, så fint om ikke alle nominerer med en gang når nominasjonstråden kommer på plass. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Sånn da lagde jeg en, men tror jeg bytter tilbake om et par timer, alt for mange freaky farger! Edit: Sånn Endret 28. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva syns dere om min? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har du glemt å linke den? eller mener du den vanlige? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Juleavataren jeg lastet opp for litt siden, som jeg bruker som avatar nuh. Endret 30. november 2008 av Narrie Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) ja den ja, du hadde fortsatt den med skyene når jeg svarte ... Jeg liker den veldig godt, det har jeg vel også sagt før Den gir god variasjon fra alle nisseluene rundt om Hva er det egentlig dere ser etter i en juleavatar som dere vil kunne se som vinner? Endret 30. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Det har blitt satt i gang. Avatarene venter på å bli sett - de venter på deres observante øyne, deres føleser - dere som skal fortelle hvilken avatar som får deg i julestemning. Det er på tide å starte nomineringen! Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2008 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) *snipp* Endret 30. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En rekke innlegg er flyttet til Avatartråden v. 2. Hjelp til å forbedre eller lage avatarer hører ikke hjemme i denne tråden. Og et tips Sameboe. Dette er ikke nominasjonstråden. Trykk på den store linken i posten over din, så kommer du til riktig tråd. Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Her er min Juleavatar (Jeg gjorde det veldig enkelt i år) Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Slang på en nisslue i avataren min jeg og (takk til paint) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bob Marley eller Jimi Hendrix med lue? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er Bob Marley Endret 1. desember 2008 av Deila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå