mnorm Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Utgitte spill til nå: Metal Gear Solid 4 Burnout Paradise Little Big Planet FIFA 09 Rock Band 2 GTA IV Resistance 2 Motorstorm 2 Uncharted: Drakes Fortune Call of Duty 4 Unreal Tournament 3 Soul Calibur 4 Oj, ble en lang liste Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Huff, synes MGS4 ser møkkkjedelig ut! Science Fiction greier!? (Nei, har ikke peil på hvordan det skrives) Og poenget ditt er? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Huff, synes MGS4 ser møkkkjedelig ut! Science Fiction greier!? (Nei, har ikke peil på hvordan det skrives) Vær så snill, hold deg til Counter-Strike. Du blir nødt til å ha en noenlunde fungerende hjerne for å få noe ut av MGS4, ingen vei utenom. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 GTA IV Burnout Paradise Er vel spill jeg alltid har hatt på PS'en Blir jo mange andre også selvfølgelig Uncharted: Drake's fortune som var sinnsvakt bra. Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 LittleBigPlanet Mirrors Edge Assassins Creed Skate Ratchet&Clank: Future tools of destruction MINE! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "Must have-titler" på ps3: Metal Gear Solid 4 LittleBigPlanet Ratchet & Clank: Tools of Destruction (samt Quest for Booty) GTA IV Pixeljunk Monsters Kunne også ført opp Call of Duty 4: Modern Warfare, men det som gjorde det spillet bra var jo online-delen. Og jeg har liten tro på at det kommer til å være så mye aktivitet der om f.eks 6 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå