Erijk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Cod Modern warfare & Cod word at war. Uncharted: Drake's fortune. Need for speed Undercover. LittleBigPlanet. BF: Bad company. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Absolutt must have titler: Uncharted: Drake's Fortune Little Big Planet Resistance 2 Kanskje FIFA 09, Mirrors Edge, Gran Turismo 5, GTA 4, BF:BC og noen fler Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Call of Duty Modern Warfare. Har ikke prøvd LBP, men det ser spennende. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Per dags dato (Spill som er utgitt) er topp 3 for meg som følger 1. LittleBigPlanet 2. Metal Gear Solid 4 3. Resistance 2 Endret 22. november 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka? Det fins ikke ett eneste spill på PS3 som kan engang måle seg med det. Eneste konkurrenten jeg kan se for meg er den kommende Final Fantasy XIII Versus. Endret 21. november 2008 av Erasus Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 LittleBigPlanet Metal Gear Solid 4 Resistance: Fall of Man Resistance 2 Uncharted: Drake's Fortune Killzone 2 Valkyria Chronicles Heavenly Sword Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction hmm og gta 4 ofc Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka? Les emne-tittelen engang til, MGS blir sannsynligvis denne spillgenerasjonens beste spill, men kan godt hende at folk ikke 'må ha det'.. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka? Les emne-tittelen engang til, MGS blir sannsynligvis denne spillgenerasjonens beste spill, men kan godt hende at folk ikke 'må ha det'.. Blant annet jeg... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka? Les emne-tittelen engang til, MGS blir sannsynligvis denne spillgenerasjonens beste spill, men kan godt hende at folk ikke 'må ha det'.. Blant annet jeg... Har aldri likt MGS før og gjør det ikke nå heller. Prøvde demoen og syntes det var litt jah, (gjesp)... Endret 22. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvis jeg skal nevne bare ett spill så må det bli Burnout Paradise. Kjøpte det når det kom ut, spiller det enda. Kjempe moro! Flere gode: Racedriver grid Oblivion CoD MW Drakes Fortune GTA IV Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Cod Modern warfare & Cod word at war.Uncharted: Drake's fortune. Need for speed Undercover. LittleBigPlanet. BF: Bad company. Jeg som trodde det nyeste CoD-spillet var et skytespill... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Cod Modern warfare & Cod word at war.Uncharted: Drake's fortune. Need for speed Undercover. LittleBigPlanet. BF: Bad company. Jeg som trodde det nyeste CoD-spillet var et skytespill... Neida; tungen er sterkere enn sverdet pistolen! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Bad company Uncharted Gta IV gleder meg veldig til resistance 2 Endret 22. november 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Metal Gear Solid 4 Call of Duty 4 Fallout 3 LittleBigPlanet Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Her er min liste: Assassins Creed Mirrors Edge Uncharted COD4 Saints Row 2 (overraskende bra hvis du gidder å bruke tid på å sette deg inn i det) og til slutt: GTA IV - ikke fordi det er så sykelig bra, men fordi det er GTA Og tidenes beste spill for fremtiden, en absolutt must have, er jo selvfølgelig MAFIA 2. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det på ps3? Hehe, var litt trøtt da jeg skrev det i går kveld. Mafia burde vært på PS3, og to-eren kommer i 2009 på PS3 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka? Har aldri spillt det. Da blir det feilå kalle det et must have. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Plukker forøvrig opp alt som Insomniac eller Naughty Dog gir ut. Altså Ratchet and Clank, Jak and Daxter, Resistance og Uncharted. Kanskje også Crash Bandicoot og Spyro når seriene en gang i fremtiden forhåpentligvis kommer tilbake til sine rettmessige eiere. Ellers skal jeg ha God of War 3 og Resident Evil 5. Infamous også. Og kanskje MGS4 når det kommer på billigsalg. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Huff, synes MGS4 ser møkkkjedelig ut! Science Fiction greier!? (Nei, har ikke peil på hvordan det skrives) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå