Gå til innhold

Dine "must have" titler til PS3!


Kurt Grusom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka?

 

Det fins ikke ett eneste spill på PS3 som kan engang måle seg med det. Eneste konkurrenten jeg kan se for meg er den kommende Final Fantasy XIII Versus.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka?

 

Les emne-tittelen engang til, MGS blir sannsynligvis denne spillgenerasjonens beste spill, men kan godt hende at folk ikke 'må ha det'.. :)

 

Blant annet jeg...

Lenke til kommentar
De som ikke engang gir en "honorable mention" til Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Hva i helvette har dere røyka?

 

Les emne-tittelen engang til, MGS blir sannsynligvis denne spillgenerasjonens beste spill, men kan godt hende at folk ikke 'må ha det'.. :)

 

Blant annet jeg...

 

Har aldri likt MGS før og gjør det ikke nå heller. Prøvde demoen og syntes det var litt jah, (gjesp)...

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Plukker forøvrig opp alt som Insomniac eller Naughty Dog gir ut. Altså Ratchet and Clank, Jak and Daxter, Resistance og Uncharted. Kanskje også Crash Bandicoot og Spyro når seriene en gang i fremtiden forhåpentligvis kommer tilbake til sine rettmessige eiere.

 

Ellers skal jeg ha God of War 3 og Resident Evil 5. Infamous også. Og kanskje MGS4 når det kommer på billigsalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...