Gå til innhold

Dine "must have" titler til PS3!


Kurt Grusom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg har begge konsollene så er det lettere å svare

Metal Gear Solid 4, Little Big Planet, Uncharted Drake's Fortune, Ratchet And Clank Tools Of Destruction, Motorstorm

 

Og spill som kommer er God Of War 3, Killzone 2, Resistance 2, Heavy Rain, Uncharted 2, sikkert nyt Ratchet And Clank, Gran Turismo 5, nytt fra Team ICo er det mangen som håp på.

 

Så jeg vil si 360 og PS3 står omtrent helt likt ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Uncharted, tools of destruction og LBP er absolutt must have titles. Jeg har også både xbox og ps3, og jeg er sterkt uenig med det rikkmund skriver. Går utifra at jeg ville syns godt om MGS4 dersom jeg hadde prøvd det også. Dessuten er det en del multiplatform spill jeg anser som "must have", inkludert bioshock, saints row 2, og fallout 3.

Lenke til kommentar

Motorstorm (underholdende den dag i dag!).

Metal Gear Solid IV.

Heavenly Sword (platinum er absoultt verdt det).

Fallout 3 (om du ikke har pc).

Little Big Planet.

Singstar & Guitar Hero (geniale party spill).

Super Stardust (PSN , billig men veldig underholdende).

Grand Theft Auto IV.

Resistance 1 & 2.

Dead Space.

Lenke til kommentar

txvz: FFXIII kan du forvente en gang veldig sent 2009 til midt 2010...i Japan....

 

Mye det samme som de over sier:

Resistance 1 & 2, heller mer over til to'ern, men for story bør du få med 1'ern.

Og så er det Littlebigplanet, Uncharted, Ratchet & Clank, Metal Gear Solid 4, og Burnout Paradise er vel det spillet som gir deg absolutt mest for pengene med sine to store updates.

Lenke til kommentar

Heavenly Sword (Eneste PS3-spillet jeg har rundet fra start til slutt, 3 ganger)..

Hot Shots Golf 5

Metal Gear Solid 4

Uncharted

Ratchet & Clank

 

er de 5 klart kuleste spillene så langt.

 

Warhawk er også spillet det går i, hver gang jeg får venner på besøk.

 

Har ikke spillt så mye PS3 i det siste, har spillt ett par timer i Saints Row 2 eneste og når ikke helt opp, selv om det er mere moro enn GTA4.

Ennå ikke hatt tid til å starte LBP ennå, venter på Resistance 2, Tomb Raider: underworld, og Valkyrie Chronicles, så kan godt hende de er bra, uten at jeg har gjort egne meninger ennå.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
txvz: FFXIII kan du forvente en gang veldig sent 2009 til midt 2010...i Japan....

 

Mye det samme som de over sier:

Resistance 1 & 2, heller mer over til to'ern, men for story bør du få med 1'ern.

Og så er det Littlebigplanet, Uncharted, Ratchet & Clank, Metal Gear Solid 4, og Burnout Paradise er vel det spillet som gir deg absolutt mest for pengene med sine to store updates.

Hm.. I følge gametrailers.com er realease date på ffxiii 12 Januar 2009.

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...