Gå til innhold

Banjo Kazooie: Nuts & Bolt tråden

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nuts & Bolts er det beste spillet jeg har spilt på lenge.

Men jeg mangler 3 achievements. Vinne online ved å rygge over målstreken, vinne online ved å løpe over målstreken, og å vinne 20 ganger :)

Noen som vil hjelpe? :D

Legg til thewerty2 :)

Lenke til kommentar

takk for opplysningen om at jeg måtte skifte sted til united kingdom eller usa. Hadde språket på xbox ellers på engelsk, men fikk fortsatt norsk på spillet, noe som gjorde at jeg la det bort rimelig fort, magien ble liksom borte når alle rimene ikke var der lenger.

menmen, på tide å spille litt N&B :D

Lenke til kommentar
Nuts & Bolts er det beste spillet jeg har spilt på lenge.

Men jeg mangler 3 achievements. Vinne online ved å rygge over målstreken, vinne online ved å løpe over målstreken, og å vinne 20 ganger :)

Noen som vil hjelpe? :D

Legg til thewerty2 :)

Adda deg.

Greia er at for å kunne spille race må man være minst 4 personer.

Men det å vinne 20 ganger kan jo også være sport, og da tror jeg det går med 2 :D

Endret av timb
Lenke til kommentar
Nå er det en patch som gjør tekst større ute! Men hvis du venter til du har en hd tv så gled deg, for dette spillet er vannvittig pent! :)

synes grafikken på nutty acres (galemark) er helt sjuk :p særlig hvis du flyr rundt :D

Lenke til kommentar
synes grafikken på nutty acres (galemark) er helt sjuk :p særlig hvis du flyr rundt :D

Jepp. Skulle vært flere sånne. Hittil har jeg bare fått rotete og "maksimalistiske" baner, hvis du skjønner. Har ikke kommet så langt.

Tipper du tenker på Logbox 720? :p

Hater Logbox :p

Og

Terrarium of Terror (siste verden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...