Landeplagen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fikk Nuts & Bolts I posten i dag, men jeg makter nesten ikke å spille det... Alt står på norsk! De har gjort om navn, Mumbo Jumbo heter Hokus Pokus, og rimene til Gruntilda er til å brekke seg over. Skuffet... Endret 25. november 2008 av Lande Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Crash Mind over Mutant har også norsk tale. Aldri opplevd før i andre spill. Synes det var helt greit. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er vel bare til å sette XBoxen sitt menyspråk på engelsk, så vil det bli slik i spillet og mener jeg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 var iallfall sånn på Viva Pinata...... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tar jeg helt feil når jeg sier at Rare ofte bruker å ha med skikkelig britisk humor i spillene sine? Humor og rim er ofte veldig vanskelig å oversette, og hvertfall navn. Det bør man helst unngå.. Men spillet er jo tydeligvis laget for barn, og ikke for oss som vil oppleve den gode gamle Banjo fra N64ens dager... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Går det an det ja? Ja, får prøve det. I så fall er det jo bare genialt. Edit: Jepp, det funka. Tar jeg helt feil når jeg sier at Rare ofte bruker å ha med skikkelig britisk humor i spillene sine? Humor og rim er ofte veldig vanskelig å oversette, og hvertfall navn. Det bør man helst unngå.. Men spillet er jo tydeligvis laget for barn, og ikke for oss som vil oppleve den gode gamle Banjo fra N64ens dager... Rare er kjent for sin "innuendo" ja. Er jo halve moroa det. Ja, mener det samme om humor og rim. Spesielt når det noen ganger ikke engang rimer! ("tuller" og "ruler" ). Men de har jo gjort en bra jobb, med tanke på hvor mye tekst som må gås igjennom og oversettes. Er ikke bare å sende alt gjennom en oversetter, liksom. Jeg synes det blir litt for avansert å bygge kjøretøy og sånt, men. Alt er liksom lagd for barn, untatt noe av humoren og gameplayet, virker det som. Endret 21. november 2008 av Lande Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Fant ingen andre tråder om spillet, så hva om å gjøre denne om til en generell B&K-tråd? Inntrykk av spillet og så videre. Er selv ganske keen på å kjøpe det. Demoen ga mersmak, men kritikkene er ikke helt overbevisende. Har hørt det blir litt monotont? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Fant ingen andre tråder om spillet, så hva om å gjøre denne om til en generell B&K-tråd? Ja, er vel like greit. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Woho! Er ferdig med alt frem til Jiggoseumet, og mangler bare TT og jinjo chalenges i resten! Fikk det første BK XBLA idag også, så er en glaaad laks! Lenke til kommentar
groov Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 En god regel er vel uansett å holde seg unna oversettelser så lenge man mestrer originalspråket. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er faktisk bra på norsk da. Har runna det, har 42 av 50 achievements eller no. Bra spill. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Fikk det første BK XBLA idag også, så er en glaaad laks! har det kommet ut? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor stor er variasjonen mellom oppdrag? Demoen var helt grei, men jeg gidder ikke kjøpe spillet hvis det er bare sånne type oppdrag som race, beskytting av noe osv. Kjøremotoren gjorde demoen litt småfrustrerende for meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Hvor stor er variasjonen mellom oppdrag? Demoen var helt grei, men jeg gidder ikke kjøpe spillet hvis det er bare sånne type oppdrag som race, beskytting av noe osv. Kjøremotoren gjorde demoen litt småfrustrerende for meg. jeg har hørt både det ene og det andre, men ifølge GiantBomb er det veldig variert (har ikke kommet så langt selv, men hittil har det vært variert for min del). http://www.giantbomb.com/banjo-kazooie-nut...-20586/reviews/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Veldig variert. Spillet er basert på kjøring og bygging av kjøretøy da, men oppdragene er ganske så variert. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Spillet er basert på kjøring og bygging av kjøretøy da, men oppdragene er ganske så variert. Jepp, og det som er så bra er at man er fri til å være litt sleip og være kreativ. På en challenge jeg fikk i går, for eksempel, fant jeg ut at det letteste var å gå ut av bilen med en gang, og bure wrench'en til å løfte på tingen som skulle flyttes. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Forhåndsbestilte hos EB, så fikk BK tidligere. Kommer ut for 'resten av dere' 3. Desember! Lenke til kommentar
Vico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Eg har så vidt startet opp spilet, men ikkje komt sikkelig inn i det. I kor stor grad åpner kjøretøy bygningen for kreativitet? Er det stor grad av frihet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gled deg til du begynner å få gode deler! Spillet er UTROLIG fritt, og bygge-grensesnittet er utrolig bra gjennomført! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Eg har så vidt startet opp spilet, men ikkje komt sikkelig inn i det. I kor stor grad åpner kjøretøy bygningen for kreativitet? Er det stor grad av frihet? Du får deler av å hente inn kasser, og av å få jiggyer. Det er når du får horn på bilen at det blir fett, for da kan du få super parts av de kassene med griser oppå Endret 30. november 2008 av timb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå