Gå til innhold

Banjo Kazooie: Nuts & Bolt tråden

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar jeg helt feil når jeg sier at Rare ofte bruker å ha med skikkelig britisk humor i spillene sine?

Humor og rim er ofte veldig vanskelig å oversette, og hvertfall navn. Det bør man helst unngå..

Men spillet er jo tydeligvis laget for barn, og ikke for oss som vil oppleve den gode gamle Banjo fra N64ens dager...

Lenke til kommentar

Går det an det ja? Ja, får prøve det. I så fall er det jo bare genialt.

Edit: Jepp, det funka.

Tar jeg helt feil når jeg sier at Rare ofte bruker å ha med skikkelig britisk humor i spillene sine?

Humor og rim er ofte veldig vanskelig å oversette, og hvertfall navn. Det bør man helst unngå..

Men spillet er jo tydeligvis laget for barn, og ikke for oss som vil oppleve den gode gamle Banjo fra N64ens dager...

Rare er kjent for sin "innuendo" ja. Er jo halve moroa det.

Ja, mener det samme om humor og rim. Spesielt når det noen ganger ikke engang rimer! ("tuller" og "ruler" :thumbdown: ). Men de har jo gjort en bra jobb, med tanke på hvor mye tekst som må gås igjennom og oversettes. Er ikke bare å sende alt gjennom en oversetter, liksom.

Jeg synes det blir litt for avansert å bygge kjøretøy og sånt, men. Alt er liksom lagd for barn, untatt noe av humoren og gameplayet, virker det som.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Hvor stor er variasjonen mellom oppdrag? Demoen var helt grei, men jeg gidder ikke kjøpe spillet hvis det er bare sånne type oppdrag som race, beskytting av noe osv. Kjøremotoren gjorde demoen litt småfrustrerende for meg.

jeg har hørt både det ene og det andre, men ifølge GiantBomb er det veldig variert (har ikke kommet så langt selv, men hittil har det vært variert for min del).

http://www.giantbomb.com/banjo-kazooie-nut...-20586/reviews/

Lenke til kommentar
Spillet er basert på kjøring og bygging av kjøretøy da, men oppdragene er ganske så variert. ;)

Jepp, og det som er så bra er at man er fri til å være litt sleip og være kreativ. På en challenge jeg fikk i går, for eksempel, fant jeg ut at det letteste var å gå ut av bilen med en gang, og bure wrench'en til å løfte på tingen som skulle flyttes.

Lenke til kommentar
Eg har så vidt startet opp spilet, men ikkje komt sikkelig inn i det. I kor stor grad åpner kjøretøy bygningen for kreativitet? Er det stor grad av frihet?

Du får deler av å hente inn kasser, og av å få jiggyer.

Det er når du får horn på bilen at det blir fett, for da kan du få super parts av de kassene med griser oppå :D

Endret av timb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...