jegharetproblem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg var inne og endret noe i en fil for en stund siden. Etter at alt var lagret og så ut til og fungere fint fikk jeg opp denne error melidngen: Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/www/xxxxxxx.freehostia.com/portal.php on line 44 Hva er det og hvordan skal jeg fikse det, jeg har rett og slett ingen anelse om hvordan det skal fikses. Lenke til kommentar
OISNOT Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg var inne og endret noe i en fil for en stund siden. Etter at alt var lagret og så ut til og fungere fint fikk jeg opp denne error melidngen: Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/www/xxxxxxx.freehostia.com/portal.php on line 44 Hva er det og hvordan skal jeg fikse det, jeg har rett og slett ingen anelse om hvordan det skal fikses. Oversatt til norsk så sier den linjen at i filen portal.php på linje 44 er det en streng som ikke hører hjemme der. Lenke til kommentar
jegharetproblem Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Problemet er løst. Den var tegnet ' som skapte problemene. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå