Tommsern92 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Rart problem, satt og gamet wow og plutselig blir bilde svart, tenkte ikke dette var noe særlig spesielt men plutselig så stopper maskina opp, den står i en modus som når du booter pc'en bare jeg ikke får bilde, alt surrer og går inni den. Tilter snart:@ noen som vet noen arme råd? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det går ikke bare å sette inn windows cd, og boote fra den? Eller kommer den ikke langt nok for det? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 den vil ikke boote i det hele tatt:/ så får ikke gjort noe slikt Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Megabump! Funker f''' meg enda ikke:( Endret 7. desember 2008 av TSP Fjernet bruk av Caps lock i innlegget Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 reset c-mos? kontroll av alle kontakter? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Prøvde alt det der samme dagen det skjedde og det er over 2 uker siden:@ sitter på en bærbar Men det er den stasjonære det er problemer med;) Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvilken hw har du da? regner med du har prøvd med en og en ram brikke også? tatt ut alt du ikke trenger? for oppstart? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette har skjeddd meg ett par ganger, dødt chipset. Måtte ha nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 H****** om jeg må ha nytt hovedkort:S Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg eliminerte alt annet ved å teste annen cpu, annet minne, annet skjermkort. Da det ikke hjalp med noe annet, ble forklaringen åpenbar, nettopp at det var hovedkortet. Det suger beinhardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå