mobil_brukeren Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei... Jeg skal brenne en sede i nero men når jeg trøker på write så kommer det bare opp sånn greie der man kan lagre "image" det skal ikke komme og hvis jeg lagrer det kommer det bare på hardisken ikke på cden!! Treger hjelp for!!! Tusen Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg vil gjerne hjelpe, men jeg forstår rett og slett ikke spørsmålet. Er Nero galt satt opp? Får du kopiert f.eks fra cd til cd? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 1. Recorder - Choose Recorder eller 2. Avinstaller CDROM driver og installer nyeste NERO Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 det virker og brenne med andre brenne program men ikke nero!! det er no klikk med det! Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hallo. Det funker det som han andre karen ovenfor sa - gå i menyen der det står choose recorder -> velg brenneren og ikke image recorder. Da skal det funke. Hvis du ikke ser din CD-brenner der anbefaler jeg deg å oppdatere til nyeste Nero (også nevnt). Det funker - gArAnTeRt! Tronaldo Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 det stod bare image recorder der! og da skal jeg opdatere hvordan gjør jeg det??? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Nero finner ikke cdbrenneren din. Hvilken versjon av nero bruker du? HAr du brukt nero før på maskinen? Gi oss litt mer informasjon.. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hei hei!! takk for svaret!! nå brenner jeg som bare det fant updaten på nero sin side!! da fant nero brenneren!! men det som var litt rart var at jeg har 52* cd brenner og 48*cder og den brant bare i 24* hmm jeg lurer på bare en liten ting har 52* cder kommet?? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg lurer på bare en liten ting har 52* cder kommet?? 52x cd-r har forsåvidt kommet, se på feks mmore.com Om de er kommet til nærbutikken din, blir opp til deg å få sjekket ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå