Applebee Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei! Har bestemt meg for å selge skiene mine, og begynne med Snowboarding Nå har ikke jeg unlimited med penger, og lurer på hva jeg kan få for mine Dynastar Troublemaker og Salomon 1080 (Sko) Skiene er godt brukt, men ingen store riper\skader på. Det eneste å trekke ned på skiene, er at stopperne er skrudd av (Men man kan vel få tak i stoppere?) Tror skiene er brukt 3 sesonger, men de første sesongene var det ikke mye kjøring. Bilder: Bidingene heter Salomon Spheric! Mulig å få 2500-3000 for Ski m\Bindinger og Sko? (Dette er ikke et forsøk på å selge de på forumet, jeg skal selge de på finn.no eller en annen plass) Endret 20. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Pris er jeg ikke sikker på, men med støvlene vil jeg tro du iallfall kan få 2500. Angående bindingene tror jeg det er noen Marker bindinger? Var vanskelig å se, men tror det var Marker. Og ja, du får kjøpt nye stoppere. Tror jeg ville satt på nye stoppere FØR jeg solgte skiene, men det er min mening. Lykke til med salget! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hvor får jeg kjøpt stoppere? Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hmm, hør der du kjøpte bindingene, eller i en hvilken som helst annen sportsbutikk som selger Marker bindinger. (Hvis det er Marker bindinger da, det må du sjekke ut!) De bør kunne fikse det Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...5c68c078c92aa4c Passer i bredden, faktisk litt store, men det gjør ikke noe? Endret 20. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Nei, er nok Salomon Spheric S8 eller noe sånt Edit: 900kr Binding - Salomon Spheric S8 800kr Sko - Salomon 1080 1200kr Ski - Dynastar Troublemaker Høres dette urimelig ut? Edit: Jeg tror jeg selger alt for 2300, så får de som kjøper sette på stoppere ? Kan vel ikke være et stort problem å sette på Endret 21. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Høres 2300,- urimelig ut u\stoppere? (Ski\binding\sko) Endret 22. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå