Stian84 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja som sagt skal kjøpe litt forskjellig til blitsen..så ønsker gjerne noen råd av hva som er bra og ikke,,gjerne også egene erfaringer med de forskjellige produktene..Trenger ikke være for stort da det skal brukes med kameraet.. stian Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sjekk ut diverse DIY-prosjekter på strobist.com. Evt om du vil ha noen billige diffusorer (ala Sto-Fen), så finner du nok noen som passer på ebay til cirka 3$. Fine å modifisere til snoot annet knask, men med bedre feste enn pappesker. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har SB-900 sammen med Ezybox 60x60 cm og det fungerer veldig bra. Svært transportabel løsning er det også. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har god erfaring med "LiteDome Q39". Denne har jeg montert på stativ eller håndholdt med Nikon SB600. Jeg bruker gjerne softboksen i kombinasjon med flere blitzer. Blitzene styres med SU800. Det går også an å montere LiteDome Q39 på en ramme som skrus på kamraet og bruke kabel til blitzen. Dette arrangementet blir noe stort etter min smak, men jeg har sett fine bilderesultater på nettet. (Dette er ikke den billigste løsningen) Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Har nok formulert meg litt dårlig..For jeg tenker på sånne som passer når jeg har blitsen montert på kameraet..??De dere har linket er vel mer egnet for blits og stativ?? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Testet den som følger med blitzen ? Har kun tatt noen få testbilder med den og det ser lovende ut når man vil reise "lett". Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ja det funker absolutt den..Men tekte litt på det vs feks http://www.surreyphotographyshop.co.uk/ima...tbox%20copy.jpg Vil vel være ganske stor forskjell eller er det bare tull?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå