Propofol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes "Stedet hvor du kan diskutere samlivsproblemer, forelskelse, vennskap og alt annet som faller innunder temaet" passet bra, derfor havnet tråden her. Saken er at jeg har 7 dager på meg til å finne en gave til en god veninne, hun fyller 23 år. Hva pokker skal man finne på? Jeg VET at mange av dere gutter her inne skjønner fustrasjonen min, ettersom at dette er ett av våre verste mareritt. Hva skal man finne på? Hjelp!? Uansett... Om noen ikke har noen gode forslag til hva jeg kan kjøpe, lag gjerne da en liste over ting jeg IKKE bør kjøpe. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvilken prisklasse snakker vi her? Uansett er jo et kompass noe en som kan komme til nytte... Eller en rosa maglite. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Et par spa ting, noen lys som lukter, en vin, noe snop, en cd og en klem kan da ikke slå alt for dårlig an? Er det en ting som jeg har lagt merke til at jenter aldri kan ha for mye av så er det kremer og sånt. I det minste så er det sånn med de venninnene jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå