Grandmaster Gamer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei Jeg trenger hjelp til å finne en låt. Det er en sang som tar helt av, som tilhører rave eller hard trance sjangeren fra ca 1996-1997 tiden. Jeg husker det er tallet 7 på coveret til cd. Sangen er laget av en dj fra japan elns som tar helt av. Jeg husker navnet så japansk ut. Bildet av coveret ser ca sånn: Er det noen som vet hva slags sang jeg mener? Det hadde vært kul å få høre sangen igjen fordi den er heeeeeelt rå! Jeg har prøvet og google etter den i mange år, men jeg er oppgitt. Dette musikk forumet er min siste utvei. ))): Endret 20. november 2008 av Game-master Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 nei det er ikke noe vokal i den så vidt jeg husker, kun musikk som går litt fortere enn trance, sånn rave aktig. men jeg er ikke noe fan av rave egentlig. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) lmao! jeg fant det, den heter rave now 7, sangen heter Komakino I Can't Stop The Motion lololol XD jeg har god minne i hode for å være en weedhead ! btw sangen er crappy, men den var bra den gangen husker jeg. nå høres det ut som syre hippi sang lololol Se filmen hos Youtube Endret 20. november 2008 av Game-master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg