Gå til innhold

Warhammer Online: Motiver meg til å kjøpe spillet :]

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har vurdert lenge å kjøpe WAR, jeg har spilt i betaen så jeg vet at det er et spill som er veldig morsomt å spille, men jeg vet ikke om jeg gidder å betale penger i måneden, og jeg vet heller ikke om jeg gidder å spille det siden jeg spiller l4d, og tf2, so motiver meg er dere snille :p

Videoannonse
Annonse

Hva vil du her egentlig?

Du har jo spilt spillet selv, så hva mer kan man si?

Du vet vell selv om dette er noe for deg mer enn noen av oss, og hvordan din økonomiske situasjon er. Men når du da sier "om jeg gidder å betale" så tilsier vell det kanskje at du helst skal bruke penger på mat istedet ettersom det for meg hvertfall ikke virker som om du har så mye penger å rutte med når 100kr i måneden virker mye?

Etter jeg leste innlegget ditt så tenkte jeg meg litt om, 100kr er ikke mye penger, og jeg har mer enn nok penger til å spille det, men hvilke servere er det en del norske folk på? , eller er man spredt ganske mye rundt på serverne? vurderer å kjøpe det idag ;)

Vet det er en norsk guild på orvr servern Elthario(n) på destruction siden? 

og en del norske på servern karak eight peaks (core). 

disse serverne ambefales da de er de mest populærer serverne med mest folk.

Etter jeg leste innlegget ditt så tenkte jeg meg litt om, 100kr er ikke mye penger, og jeg har mer enn nok penger til å spille det, men hvilke servere er det en del norske folk på? , eller er man spredt ganske mye rundt på serverne? vurderer å kjøpe det idag ;)

jeg ville valgt (og håper du velger) Dragonback mountains.

Den serveren er med/med pop på sit beste, men på mandag får 4 andre server server transfer til denne serveren.

og desto flere desto bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...