Lulzor Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei hei. Dette er første gang jeg poster på dette forumet så vær snille ^^.Jeg har et problem med Opera. Etter at jeg har vært en stund i nettleseren og åpner en ny fane så henger den seg opp. Løsningen er enten å lukke den eller å klikke som en gærning til den svarer. Jeg har reinstallert i administrator og gjort clean unninstall, med ikke noe resultat. Endret 4. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 At du er ny er ingen unnskylding for ikke å se over forumets retningslinjer og nettikette. Forumet har óg en søkefunksjon som du kunne brukt for å finne denne tråden: Trenger du hjelp med Opera? Lenke til kommentar
Lulzor Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg beklager. Er bare 14 og er ikke så nøye på å lese det. ^^ Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Trenger du hjelp med Opera? Diskusjonen tas videre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg