Gå til innhold

Noen som har erfaring med Jack & Jones?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, er det noen som har erfaring med Jack & Jones?

Hva slags Størrelser er det på buksene?

Er det dyrt?

Er det god kvalitet på klærne?

Hva aldersgruppe er klærne fra?

Størrelse: Det er størrelser som er satt i S,M,L,Xl osv. Men det går vel fra 27 tommer i waist (hofte) og 32 tommer på beina. Så det passer vel de fleste fra 13 år og opp.

Pris: Det er ikke så veldig dyrt. Buksene koster vel under 1000 kroner, og det samme med genserne

Kvalitet: Kvaliteten på klærne fra J&J er ikke noe og skryte for. Kvaliteten er ganske dårlig på enkelte plagg

Aldersgruppe: Vil si fra 13 og oppover. Spørs på høyden din.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Hei, er det noen som har erfaring med Jack & Jones?

Hva slags Størrelser er det på buksene?

Er det dyrt?

Er det god kvalitet på klærne?

Hva aldersgruppe er klærne fra?

Størrelse: Det er størrelser som er satt i S,M,L,Xl osv. Men det går vel fra 27 tommer i waist (hofte) og 32 tommer på beina. Så det passer vel de fleste fra 13 år og opp.

Pris: Det er ikke så veldig dyrt. Buksene koster vel under 1000 kroner, og det samme med genserne

Kvalitet: Kvaliteten på klærne fra J&J er ikke noe og skryte for. Kvaliteten er ganske dårlig på enkelte plagg

Aldersgruppe: Vil si fra 13 og oppover. Spørs på høyden din.

Hvor mye er 32 tommer? Jeg er ganske lav for alderen, men 13 år. ca 160 cm

Lenke til kommentar

Heh.. Jeg er 14 og er enda lavere enn deg. Dette er spørs hvor mye sånn "sleng" du vil ha nederst på buksa. Sånn ved leggen. Viss du vil ha sleng så ville jeg valgt sånn ca. 34 på bena.

det blir 34 x 2,54.

En tomme er 2,54 cm. :) Viss du ikke vil ha så mye sleng så ta 32. Ikke ta mindre. også hvor lang du er rundt magen\hoften vet jo ikke jeg.

Lenke til kommentar
Heh.. Jeg er 14 og er enda lavere enn deg. Dette er spørs hvor mye sånn "sleng" du vil ha nederst på buksa. Sånn ved leggen. Viss du vil ha sleng så ville jeg valgt sånn ca. 34 på bena.

det blir 34 x 2,54.

En tomme er 2,54 cm. :) Viss du ikke vil ha så mye sleng så ta 32. Ikke ta mindre. også hvor lang du er rundt magen\hoften vet jo ikke jeg.

Hvis man er 160 er nok 30 mer passende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...