Super-Nisse Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei, er det noen som har erfaring med Jack & Jones? Hva slags Størrelser er det på buksene? Er det dyrt? Er det god kvalitet på klærne? Hva aldersgruppe er klærne fra? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei, er det noen som har erfaring med Jack & Jones? Hva slags Størrelser er det på buksene? Er det dyrt? Er det god kvalitet på klærne? Hva aldersgruppe er klærne fra? Størrelse: Det er størrelser som er satt i S,M,L,Xl osv. Men det går vel fra 27 tommer i waist (hofte) og 32 tommer på beina. Så det passer vel de fleste fra 13 år og opp. Pris: Det er ikke så veldig dyrt. Buksene koster vel under 1000 kroner, og det samme med genserne Kvalitet: Kvaliteten på klærne fra J&J er ikke noe og skryte for. Kvaliteten er ganske dårlig på enkelte plagg Aldersgruppe: Vil si fra 13 og oppover. Spørs på høyden din. Endret 20. november 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hei, er det noen som har erfaring med Jack & Jones? Hva slags Størrelser er det på buksene? Er det dyrt? Er det god kvalitet på klærne? Hva aldersgruppe er klærne fra? Størrelse: Det er størrelser som er satt i S,M,L,Xl osv. Men det går vel fra 27 tommer i waist (hofte) og 32 tommer på beina. Så det passer vel de fleste fra 13 år og opp. Pris: Det er ikke så veldig dyrt. Buksene koster vel under 1000 kroner, og det samme med genserne Kvalitet: Kvaliteten på klærne fra J&J er ikke noe og skryte for. Kvaliteten er ganske dårlig på enkelte plagg Aldersgruppe: Vil si fra 13 og oppover. Spørs på høyden din. Hvor mye er 32 tommer? Jeg er ganske lav for alderen, men 13 år. ca 160 cm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heh.. Jeg er 14 og er enda lavere enn deg. Dette er spørs hvor mye sånn "sleng" du vil ha nederst på buksa. Sånn ved leggen. Viss du vil ha sleng så ville jeg valgt sånn ca. 34 på bena. det blir 34 x 2,54. En tomme er 2,54 cm. Viss du ikke vil ha så mye sleng så ta 32. Ikke ta mindre. også hvor lang du er rundt magen\hoften vet jo ikke jeg. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Viss du vil ha sleng så ville jeg valgt sånn ca. 34 på bena. 34 til en som er 160 cm? Hvis man vil ha femdobbel brett på buksa, så ja. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Heh.. Jeg er 14 og er enda lavere enn deg. Dette er spørs hvor mye sånn "sleng" du vil ha nederst på buksa. Sånn ved leggen. Viss du vil ha sleng så ville jeg valgt sånn ca. 34 på bena. det blir 34 x 2,54. En tomme er 2,54 cm. Viss du ikke vil ha så mye sleng så ta 32. Ikke ta mindre. også hvor lang du er rundt magen\hoften vet jo ikke jeg. Hvis man er 160 er nok 30 mer passende. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 jeg er 170 og 32 er passe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er 183 og 32 passer meg også, det kommer veldig ann på personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå