Gå til innhold

LG KU990 - Treg visning i galleri

makila

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Kjøpte meg nettopp en KU990 telefon. Fin telefon, men det er en ting som irreterer meg noe veldig. Og det er at telefonen blir så treg når jeg skal se på bilder i galleriet. Problemet intreffer for øvrig nesten bare når jeg skal se på filene som ligger på minnekortet. Ligger bildene på internminnet, går det ganske fint.

Minnekortet jeg bruker, er av denne typen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335277 , og jeg mistenker at det er lesehastigheten på kortet som er for lavt. Noen meninger, eventuelt anbefalinger av andre kort som er raskere?

Greit nok at telefonen har 5mp og lager store filer (1,3-1,8mb), men da bør den jaggu kunne klare å åpene et bilde på under 10 sekunder også.

Ser vel ut som jeg er veldig missfornøyd med telefonen, men er ikke det altså. Er bare dette som irreterer meg så mye.

Håper på fornuftige svar :)

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde samme problemet med min Samsung D900 som jeg hadde før.

Tror jeg hadde det minnekortet faktisk, så det kan jo være at det er tregt.

men bruker minnekortet i kameraet nå, og det er raskt.

Men du har ikke noen kompiser elns som har minnekort av ett annet merke du kan prøve?

Edit: var vist Tvinmos kort jeg hadde.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hmm, jeg får se litt mer på det. Men prøvde litt frem og tilbake i stad... Joda, de går helt klart tregere om filene ligger på minnekortet. Jaja, jeg får eksprimentere litt til. Kan prøve å formatere kortet i PC'n. Kanskje det hjelper. I hvilket format i såfall? Fat32 eller NTFS?

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...