ole_kristian_ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei, kjøpte for en tid tilbake en Acer berbar pc (aspire 7720) Den har utroli dårlig grafik, driver ingenting nesten! På vista sin egen ytelses "måling" får jeg dette: Prosesor:5.1 minne(ram):4.8 grafik:3.0 spillgrafikk:3.3 Primerhardisk:5.2 Har lastet ned nye drivere flere ganger, men etter jeg lastet ned ny driver til skjermkortet jikk "scoren" enda lenger ned. Skal scoren på grafik og spill grafik være så lav? hadde forventet mer av pcen..... håper noen kan hjelpe. -Ole Kristian Stokke. EDIT: jeg jikk inn på biosen, der sto det att videominnet(eller noe) var på 8mb(!) hvordan kan jeg forandre på det? Endret 20. november 2008 av ole_kristian_ Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ingen som vet hvordan jeg kan justere opp video minne? Endret 22. november 2008 av ole_kristian_ Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ingen som vet hvordan jeg kan justere opp video minne? Hvilket skjermkort, hvilken driver og hva får du i 3Dmark06? Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 driver dato 07.10.2008 driver versjon 7.15.10.1576 Legger ved ett bilde som viser scoren på 3dmark + hvilket skjermkort jeg har.. -Ole K Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 det er et integrert grafikk kort, dem er rett og slett ikke bra. Og i følge notebookcheck.com så får du ikke en dårlig score, dem scorer 522 poeng med et GMA X3100 kort. her kan du se flere resultater og mer info om ditt kort: http://www.notebookcheck.net/Intel-Graphic...100.2176.0.html Disse kortene duger ikke til noe spesielt bedre enn 2D spill og internett bruk, derfor blir de levert til "kontor-pc'er". Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Okei, faen:D burde sjekket litt mær før jeg kjøpte pc... Hvordan er det og bytte skjermkort? jeg har bygget endel stasjonere pcer. Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå