Hansforum Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Min bærbare pc har ikke CF minnekortleser, og jeg synes det er kjedelig å hele tiden måtte drasse med en ekstern, derfor ser jeg på muligheten for å koble til en i PC express porten på siden. Er dette mulig, hvis ikke, finnes det andre alternativer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fant en til PCMCIA, hvis det er det du mener https://prisguiden.no/product.php?productId=45713 Endret 20. november 2008 av khaffner Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) PCMCIA er ikke det samme som ExpressCard. PCMCIA er mini-utgaven av eldgamle PCI. ExpressCard er mini-utgaven av PCIe. Prisguiden er latterlig dårlig på ExpressCard, men nettbutikkene har det: - eMagic CF - Datafab CF - Datafab SM/MMC/SD/MS/xD Edit: Eller har du en full PCIe-port på siden? Endret 21. november 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Vel jeg har en port på siden som det bare er bilde av et kort og så står det express på. Den er vel ca 5 cm bred. Min bærbare pc er Asus X50SLkjøpt for ca 1 mnd siden. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mest sannsynlig ExpressCard da. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 - eMagic CF Er ikke den pcmcia da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det kan det faktisk være. Finner lite info om den. Gå for en sikrere du. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ja jeg tror det. Ser ut som alle stikker litt ut over "chassiset" på pc'en slik at det kan være at jeg må ta de ut på reise etc, for at de ikke skal reise.... Ja ja, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå