hvo91 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 De fleste filmer av Roland er jo drit bra da. Godzilla var jo bra men ikke noe storfilm men alle de andre er veldig bra filmer. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 arh! elsker filmer med enorme katastrofer og at verden er i trøbbel Gode effekter her er viktig og det tror jeg denne filmen tilbyr! Kinosal på denne ftw ;D Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 arh! elsker filmer med enorme katastrofer og at verden er i trøbbel Gode effekter her er viktig og det tror jeg denne filmen tilbyr! Kinosal på denne ftw ;D I utgangspunktet enig, men andel drittunger på slike filmer ødelegger opplevelsen totalt. Så nei takk. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 er det drittunger i salen så fly det godis i huet dems as! må se filmer i store saler, der ingen tør å forstyrre, at alle i coloseum ser stygt på deg er ikke populært Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noe slikt ja. Les og nyt lørdagen: http://itpro.no/art/13346.html Jeg har hatt mareritt om dette og tenker på det omtrent hele tiden. Det har skremt livet ut av meg jeg tørr nesten ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ja, jeg har ikke fått tilbake nattesøvnen etter det kom frem at noen høyt oppe i regjeringen samarbeider med noen ingeniører i CERN. De skal visst utsette forsøket til rundt 2012! Vanligvis ikke enig, men noen ganger er det litt vanskelig å tyde skriftlig ironi.... Endret 11. januar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja, jeg har ikke fått tilbake nattesøvnen etter det kom frem at noen høyt oppe i regjeringen samarbeider med noen ingeniører i CERN. De skal visst utsette forsøket til rundt 2012! Vanligvis ikke enig, men noen ganger er det litt vanskelig å tyde skriftlig ironi.... I dont get it. Er du ironisk eller mener du det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Var litt usikker på om du var ironisk, ser nå at du kanskje mener det. Ser i profilen din at du ikke har stor interesse for virkeligheten heller, kanskje en sammenheng der Men tilbake til filmen; kan bli en underholdene film, alltid gøy med gode effekter. Under et halvt år igjen. Endret 12. januar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg