Boralis Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Klikk for å Ja ja jeg kan ikke annet enn å :!: Men har hørt at en god latter forlenger livet,så da blir jeg nok en gammel mann Hmm... sitter med et inntrykk av at du nå faktisk ler av deg selv... Får quote det nå etter at du endret det Nei jeg ler ikke av meg selv,men om det er ditt inntykk så greit,jeg ler faktisk mest av de hundre motargumentene som (ikke) kom . Men men,nok om det . Poenget var iallefall meninger om tester,og det har jeg ytret min mening om , at andre er uenig er helt greit, jeg ytrer min og ikke andres syn, dog prøver jeg å ikke anngripe andre med ytringer om deres forstand osv om de skulle mene noe annet enn meg ,jeg avslutter iallefall da Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Klikk for å Ja ja jeg kan ikke annet enn å :!: Men har hørt at en god latter forlenger livet,så da blir jeg nok en gammel mann Hmm... sitter med et inntrykk av at du nå faktisk ler av deg selv... Får quote det nå etter at du endret det Nei jeg ler ikke av meg selv,men om det er ditt inntykk så greit,jeg ler faktisk mest av de hundre motargumentene som (ikke) kom . Men men,nok om det . Poenget var iallefall meninger om tester,og det har jeg ytret min mening om , at andre er uenig er helt greit, jeg ytrer min og ikke andres syn, dog prøver jeg å ikke anngripe andre med ytringer om deres forstand osv om de skulle mene noe annet enn meg ,jeg avslutter iallefall da TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå