PaulKemp Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei, Får ikke installert directx 10 i Vista. Står at setup ikke finner fila. Noen som vet en løsning på dette? Har ikke SP1 om det spiller noen rolle. tags; dx10, dirextx10, directx 10, dx 10, age, of, conan, aoc, installering, feilmelding, install Endret 26. november 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Directx 10 er vel installert med Vista så du trenger ikke installere det. Mulig jeg tar feil, men. kjør dxdiag så får du jo fort svaret Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 DirectX 10 er faktisk inkludert i Vista. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ja, det stemmer jo forsåvidt. Hadde dx 10 inne. Merkelig at når jeg prøver kjøre Conan får jeg opp at jeg ikke har siste versjon... Takk uansett for hjelpen! Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, det stemmer jo forsåvidt. Hadde dx 10 inne. Merkelig at når jeg prøver kjøre Conan får jeg opp at jeg ikke har siste versjon... Takk uansett for hjelpen! Det er fordi AoC ikke har implementert DirectX 10 enda, kommer snart da Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, det stemmer jo forsåvidt. Hadde dx 10 inne. Merkelig at når jeg prøver kjøre Conan får jeg opp at jeg ikke har siste versjon... Takk uansett for hjelpen! Det er fordi AoC ikke har implementert DirectX 10 enda, kommer snart da Jau, men DX10 oppsettet støtter DX9 spill! Age of Conan har oppdatert DX9 systemet i spillet og du må da ha siste versjon for å spille. Til trådstarter : Det du må gjøre er å gå til DX10 siden hvor du lastet ned webinstalleren. Drit i den webinstalleren! Løsningen er å laste ned distributable versjon på ca 80MB og installer derfra. Link finner du på siden der du fant webinstaller, bare litt lengre ned. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nice. Takk for svar. Skal teste ut det nå. For andre folk som kanskje får samme problem - DirectX End-User Runtimes (November 2008) - løste problemet for meg. edit: Virket som bare det! Takk for hjelpen deilige internett Endret 21. november 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) ja det er lurt å oppdate direct X 9 HELT, da har man null problemer med gamle spill og nye spill. Kommer en ny DirectX Runtimes versjon nesten hver måned men de er best på nyere spill som kommer samme måneden, veldig lite optimiseringer. Endret 21. november 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nice. Takk for svar. Skal teste ut det nå. For andre folk som kanskje får samme problem - DirectX End-User Runtimes (November 2008) - løste problemet for meg. edit: Virket som bare det! Takk for hjelpen deilige internett Genialt! Kjøpte meg AoC i går, siden jeg har lest mye bra om spillet etter diverse oppdateringer. Men når jeg var ferdig å installere (som forøvrig tok LANG tid), så fikk jeg opp samme feilmelding som deg (har ikke siste version av DX), og når jeg skulle laste ned fra nettet gikk jo dette også dårlig! Men dette er jo helt klart løsningen jeg leter etter Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er rett og slett web-installeren til Microsoft som ikke er helt i form. Selve oppdateringen er av noen DX9-komponenter, så DX10 og Vista har lite med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå