Gå til innhold

Programvare for gruppesending av SMS på windows mobile?

caradm

Anbefalte innlegg

hei, har fått meg en SE Xperia X1.

har nettopp forsøkt HTC Touch Pro og Samsungs siste , men til min store forskrekkelse kan man ikke gruppesende SMS i windows mobile. man må visst legge inn en kontakt, så gå i listen å hente en ny osv.. tungvint når du skal sende gjentatte meldinger til grupper på 10-20 kontakter.. tips?? finnes det programmer som kan løse dette ??

takknemlig for hjelp, og evt. andre gode råd om programmer til denne.

har også litt problemer med denne meldingen som popper opp og bekrefter at SMS er sendt. det står 'dismiss' men hjelper ikke trykke den, så må vente noen lange sekunder før jeg får jobbe vidre med neste melding. kjedelig!

noen erfaringer med behandling av paneler??

tips meg da :)

Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Velkommen til forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...