hermljos Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg har en acer aspire 3693WLMi med 1GB DDR2 PC2-4300 (266mhz) minne, jeg skal oppgradere den til 2GB og lurte på om noen kan hjelpe meg med å finne et billig men greit minnekort til laptop? Tar gjerne imot linker til sidene. og forresten passer disse? http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/1013 Endret 20. november 2008 av hermljos Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 De du linker til er til stasjonær pc og passer ikke. her finner du ett utvalg brikker som passer. Husk at din maskin kun har to minnespor og at det eksisterende minnet mest sannsynlig er fordelt på begge disse (2x512MB). Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 De du linker til er til stasjonær pc og passer ikke. her finner du ett utvalg brikker som passer. Husk at din maskin kun har to minnespor og at det eksisterende minnet mest sannsynlig er fordelt på begge disse (2x512MB). Jeg sa jeg skulle ha 2gb! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg sa jeg skulle ha 2gb! Du har to minnespor. Det vil si at du har plass til to minnebrikker. Jeg linker til 1GB-brikker. 1GBx2 = 2GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå