Tomhah Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei! Vi har en engelsk oppgave til i morgen, hvor jeg ikke skjønner helt hva jeg kan skrive. a)Describe the picture b)Is there anything which you find strange, funny or sad? Discuss. Oppgave b. er jo grei. Dette er hva jeg har skrevet så langt: a) On the left of the picture, you can see some animals and some children. Most of the animals look sad, except of the lion and leopard who looks shocked. In the background on the right, you can see some Indians and ??? b) I think the picture looks sad because of the animals. It looks like they know that they will die or something ?? Hater å skrive om bilder.. Skjønner de aldri xD Endret 20. november 2008 av Tomhah Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 a) On the left of the picture, you can see some animals and some children. Most of the animals look sad, except of the lion and leopard who looks shocked. In the background on the right, you can see some Indians and ??? Dyrene og barna er til høyre på bildet... Til høyre ser vi barn, sauer, dovendyr og en rekke rovdyr leve sammen i harmoni. Til venstre ser vi indianer og adelsmenn som snakker sammen i fred. b) I think the picture looks sad because of the animals. It looks like they know that they will die or something Det rare er at til høyre ser vi barn, sauer, dovendyr og en rekke rovdyr leve sammen i harmoni, og til venstre ser vi indianer og adelsmenn som snakker sammen i fred. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hmm , aldri forstått meg helt på kunst . Men tror det var noe med slaveri eller med Noahs ark (alle dyra) A : Looks like some of the animals where sad about the slavery that you could see . Some white rebels joined the animals and went to revolutuion. B : The slavery or traficking is sad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg lo nå,og jeg trengte å le akkurat nå, takk. No offence btw. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) haha, ja xD klarte å skrive feil side, haha! xD ikke mobb, jeg gjør nå faktisk leksene xD (hvertfall noen xD) Takk for hjelp btw! =D Så tråden kan lukkes EDIT: Så nå at bildet jeg har i boka var litt annerledes xD derfor ble noe av det jeg skrev helt feil med bildet her Endret 20. november 2008 av Tomhah Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei! Vi har en engelsk oppgave til i morgen, hvor jeg ikke skjønner helt hva jeg kan skrive. a)Describe the picture b)Is there anything which you find strange, funny or sad? Discuss. Oppgave b. er jo grei. Dette er hva jeg har skrevet så langt: a) On the left of the picture, you can see some animals and some children. Most of the animals look sad, except of the lion and leopard who looks shocked. In the background on the right, you can see some Indians and ??? b) I think the picture looks sad because of the animals. It looks like they know that they will die or something ?? Hater å skrive om bilder.. Skjønner de aldri xD Hvem har malt bildet? I hvilken tid (stilperiode) er bildet malt? Kunne sagt noe om hva maleren tenker på. Bildet gir meg tanker om Columbus og indianerne (menneskene i bakgrunnen). Den hvite mann var den sterke part. De hvite barna, derimot, er plassert i et miljø hvor de er den svake part overfor de store rovdyrene. Dyrene ser ut til å vite historiens gang. Til å bli trist av, ja. Vel, dette var bare min forståelse av bildet. Du får velge ditt syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå