geeqex Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 HASTER!! jeg trenger en side der jeg kan laste ned "format" (ms-dos). Jeg har kun 98 oppstarts-diskett! jeg trenger å formatere i FAT og ikke i fat32...kanskje ntfs og funker... jeg skal sette opp en pc med nt4 server og alt er scsi...nokk om d... dette haster...jeg er på jobb og denne PC-en må sendes ut herifra snarest! håper noen kan hjelpe! (url`er er fint...) mvh geeqex Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Det hjelper ikke med format programmet her. Det går ikke ann å konvertere med det. Du kan bruke fdisk til å lage ny partisjon. Hvis du velger å ikke ha støtte for store partisjoner, vil det automatisk bli FAT. Fdisk skal ligge på disketten Lenke til kommentar
geeqex Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 jeg må formatere med format!(hvordan skal jeg ellers gjøre det?) fdisk formaterer ikke. Det må jeg ut og gjøre i format ettepå...det er ivertfall slik jeg har gjort det! og jeg har partisjonert og jeg har gjort det uten støtte for store disker! Men tingen er at jeg MÅ ende opp med FAT format og ikke FAT32!!! er det noen som har en løsning? Jeg har ikke dos, bare oppstartsdiskett for win98. Noen som vet om noen sider som har format.exe som støtter FAT?¿? takker for rask respons! mvh geeqex Lenke til kommentar
geeqex Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 jobber nå med saken... har funnet noen bootdisker på bootdisk.com skal prøve dem, takker... mvh geeqex (Jeg er imponert av forumet;-) Lenke til kommentar
geeqex Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Nå er jeg oppe og kjører!!! takket være Xizor med den første meldingen! TAKKER! mvh en imponert geeqex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå