Vidar Busk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heisann Tenkte vi kunne ha denne tråden som spørsmål om Xbox360 spill installering! Hvordan installerer du spill på Xbox 360? Du må først ha NXE (New Xbox Experience) Så må du putte spillet du vil installere i Disc Trayen. Så går du inn på Games Library, trykker på navnet på spillet og Install game. Noen kommer sikkert opp med en lettere forklaring men denne burde duge. Jeg har selv et spørsmål anngående Xbox 360 installering. Om jeg låner bort spillet mitt til en kamerat og han installerer det, kan jeg fortsatt spille mitt online da? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har selv et spørsmål anngående Xbox 360 installering. Om jeg låner bort spillet mitt til en kamerat og han installerer det, kan jeg fortsatt spille mitt online da? Nei spillet checker om du har orginalen i xboxen Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 veldig bra tiltak av MS dette......støyen fra boxen ble betydelig mindre. Skulle gjerne hatt større HD nå........men 120GB er jo svindyr Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Sjekker det fortsatt om jeg bare spiller Singleplayer? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sjekker det fortsatt om jeg bare spiller Singleplayer? Ja, den sjekker om du bare spiller singeplayer også. Du må ha spillet fysisk i spilleren for å få startet spillet. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En kanskje litt enklere måte er å finne spillet under My Xbox (første vinduet der), trykke Y og velge Install to harddrive.. Selv har jeg kun 20 GB HDD, men jeg får heller slette litt etterhvert. Ny harddisk blir det vel ikke med det første. Dessuten spiller jeg med lyd på, og derfor forstyrrer ikke litt DVD støy meg.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvordan innstallerer man Lost Oddysey? Tenkte med meg selv at en 4 disc spill, ville vært lurt å ha på HD. *sette inn Disc1* *gå til NXE, kjør install* *100 %done* Ventet i tålmodighet på at den skulle spørre etter disc 2, men neida. Den installerte bare disc1 som "Lost Oddysey disc1". Så måtte jeg gjøre det samme med disk 2. Og nå var jeg oppe i 9 gig eller noe, så kan bare glemme å installere alle 4 på min "store" 20 gig HD. Skjønner spillet at disc 2 er på HD nå da? Hvordan knyttes dette sammen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så vidt jeg vet er det jo du som aktiverer spillet, så lenge save-filen din er korrekt så skal det vel ikke være noen problemer der? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Dersom du er på dic 2, tenger du ikkje installere meir enn den discen så det er sagt. Fungerer ihvertfall slik på Infinite Undiscovery. Men det var vel ikkje det du var på jakt etter Endret 21. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Fikk melding i Halo 3 i går om at det var anbefalt å spille rett fra discen istedenfor HDD siden Halo var allerede optimalisert for dette å installere det å kjøre fra HDD kunne lede til tregere lasting og dårligere ytelse istedenfor. Vet ikke om dette kan gjelde andre spill også men kansje vi kunne hatt en liste i førstepost om spill som ikke egner seg for HDD installering hvis flere er for det? Må isåfall legge til spill i den listen etter folks egne erfaringer eller om det skulle komme opp andre lignende meldinger som den jeg fikk i Halo 3 som bekrefter det Endret 21. november 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ifølge denne artikelen er det bare Halo 3 som ikke laster raskere med HDD. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ifølge denne artikelen er det bare Halo 3 som ikke laster raskere med HDD. Ja da er det bare å glemme den listen da Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Merket ikke noe forskjell i Halo 3 jeg. Utenom at Xboxen min ble stillegående Deilig å ha en xbox nå som ikke høres ut som en vaskemaskin Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dersom du er på dic 2, tenger du ikkje installere meir enn den discen så det er sagt. Fungerer ihvertfall slik på Infinite Undiscovery. Men det var vel ikkje det du var på jakt etter Jo det kan vel sammenlignes. Det du sier er vel egentlig at man bare trenger å innstallere den disken man har kommet til? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dersom du er på dic 2, tenger du ikkje installere meir enn den discen så det er sagt. Fungerer ihvertfall slik på Infinite Undiscovery. Men det var vel ikkje det du var på jakt etter Jo det kan vel sammenlignes. Det du sier er vel egentlig at man bare trenger å innstallere den disken man har kommet til? Så kan vi bare håpe på at "noen" lager et program som lar oss brenne alle DVD signaturene vi har til EN plate som kan stå i 360'en hele tiden. DA kunne man ha hatt alle spill på harddisk samt at xboxen kunne sjekket mot dene jukseplata. Gleder meg til den dagen da vi kan laste ned alle spill og slipper og sitte og knote med DVD'er. Er noe forbanna tull hvis man bytter på mellom forskjellige spill. (Hvor satan la jeg den plata da....) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Neste Xbox: Microsoft samarbeider med Valve om å bringe en Steam lignende platform til Xbox. Åååå for den drøm Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Neste Xbox: Microsoft samarbeider med Valve om å bringe en Steam lignende platform til Xbox. Åååå for den drøm Jojo, bare det blir mer stabilt enn Steam :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dersom du er på dic 2, tenger du ikkje installere meir enn den discen så det er sagt. Fungerer ihvertfall slik på Infinite Undiscovery. Men det var vel ikkje det du var på jakt etter Jo det kan vel sammenlignes. Det du sier er vel egentlig at man bare trenger å innstallere den disken man har kommet til? Ihvertfall slik det fungerer på IU, regner nesten med det funker på LO også Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fikk melding i Halo 3 i går om at det var anbefalt å spille rett fra discen istedenfor HDD siden Halo var allerede optimalisert for dette å installere det å kjøre fra HDD kunne lede til tregere lasting og dårligere ytelse istedenfor. Vet ikke om dette kan gjelde andre spill også men kansje vi kunne hatt en liste i førstepost om spill som ikke egner seg for HDD installering hvis flere er for det? Må isåfall legge til spill i den listen etter folks egne erfaringer eller om det skulle komme opp andre lignende meldinger som den jeg fikk i Halo 3 som bekrefter det Mulig jeg er helt på bærtur men synes GTA4 bruker betraktelig lengre tid på å laste etter å ha installert på HD. Merker det godt om man kjører fort gjennom gatene. Noen andre som har merket det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvis du leser her, så ser du at lastetidene er bedre på GTA IV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå