Paulex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lurer på om jeg har pådratt meg dette fenomenet på en litt spesiell måte. Sittet i rundt en uke hver kveld å snakket i telefonen ved dataen, da har jeg liksom støttet venstre albue ned i bordet og hatt telefonen i den og brukt musa med høyere hånd. Nå merker jeg at senene i albuen er blitt sinnsykt belastet, og jeg har mistet ENORMT mye greps styrke i venstre hånd. Er ingen smerter overhodet, jeg bar er generelt SVAK i den. Klarer ikke åpne ett syltetøyglass med den som jeg klarte lett før f.eks. Har vært sånn 3 dager nå og begynner å lure på hvor lenge det varer :/ Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gjør det vondt? Hvile armen, ikke bruk den til statiske ting. Hvis det ikke går over, gå til lege. For å si som Øystein Sunde: Jeg har tennissko for tennishaller, jeg har tennisalbu og tennisballer,Og så jeg som aldri har satt mine ben i en rekkert. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Er ingen smerter overhodet, jeg bar er generelt SVAK i den. Hviler armen så mye jeg kan, men ja... Det blir ikke bedre virker det som. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Skaff deg handsfree ihvertfall, mitt tips^^ Så lar jeg heller noen med peiling svare på helsespørsmål =) Lenke til kommentar
MBK Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg aner ikke noe om det er det du har, men jeg har hatt golfabue uten å engang vite hvordan man spiller golf, så det er nok mulig... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Faktisk er det svært uvanlig at tennisspillere pådrar seg tennisalbue i dag, da tennissporten har endret seg mye siden man skiftet fra treracketer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå