trheim Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som har tips for å få itunes med linux? Har akkurat fått en 16gb i hus men sliter med itunes/linux. på forhånd takk Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvilken distro er det? Itunes finnes ikke såvidt meg bekjent til Linux, men det finnes alternativer Lenke til kommentar
trheim Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hvilken distro er det? Itunes finnes ikke såvidt meg bekjent til Linux, men det finnes alternativer distro? alternativer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 orker ikke å gi noen innføring i Linux nå, så jeg spør noe annet: Du nevnte at du hadde skaffet deg en "16gb'er" mener du en av de små bærbare maskinene? Hvilken har du? Lenke til kommentar
trheim Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 iphone 3g,ble en feilposting men hadde vært fint med hjelp om det finnes.. eh,sorry. Har en acer one ja,med linux Lenke til kommentar
Siege Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er ikke jeg proff. i Linux men du kan jo prøve deg fram med Wine, noe som gjør at du kan kjøre .exe program i Linux. Lenke til kommentar
trheim Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Nå er ikke jeg proff. i Linux men du kan jo prøve deg fram med Wine, noe som gjør at du kan kjøre .exe program i Linux. ok,da får jeg se litt på wine Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Blir mye unødvendig styr for å få inn wine på acer one, og jeg kan ikke tenke meg at noen ville styre med itunes på en acer one. Du kan derimot prøve deg på f.eks Amarok eller banshee dersom du vil ha et program som både spiller musikken din og holder styr på ipoden. Dersom du ikke trenger avspillingsmuligheter kan du titte på f.eks gtkpod. Kan nevne at Amarok er mitt absolutte favorittprogram når det kommer til avspilling og organisering av musikk. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan nevne at Amarok er mitt absolutte favorittprogram når det kommer til avspilling og organisering av musikk. +1 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 songbird har også støtte for apple's mp3 spillere og telefoner Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan nevne at Amarok er mitt absolutte favorittprogram når det kommer til avspilling og organisering av musikk. +1 +1 more. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det siste jeg hørte angående iphone + linux er at de tradisjonelle programmene som funker med ipod ikke kan kommunisere med iphone 3G eller iphone med v2 firmware. Mulig dette har endret seg nå nylig, men jeg tror fortsatt ståa er slik. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Mer info her og her Edit: leif Espen Endret 21. november 2008 av Smif Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan nevne at Amarok er mitt absolutte favorittprogram når det kommer til avspilling og organisering av musikk. +1 +1 more. +1 Kanskje ikke det letteste musikk"avspilleren" men jeg liker den. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg er ikke helt sikkert på at +1 +1 +1 kommer til å hjelpe trheim med å flytte mp3'er til iPhonen sin... Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ikke helt sikker på at du påpeker at det ikke hjelper hjelper noe særlig :!: :!: forøvrig kan han jo bare bruke AmaroK til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå