Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Prøvde et tema i går og da kom det kun bilde i bakgrunnen. Har nxxe. Den stygge gråe bunnen er der enda:/ Hva må jeg laste ned for å få heldekkende tema? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Premium themes. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 har lastet ned call of duty premium men har den stygge halvsirkelen enda:/ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det virker som at den halvsirkelen er der hele tiden. Uheldigvis. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva er det med folk og den halvsirkelen? leser jo ikke annet enn om halvsirkler i alle emner om NXE. Det kommer jo an på themet hvordan ting er. Se på screenshoots o.l. før du kjøper dem. Det er mitt tips. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 har det og der vises ikke den! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og, sikker på at den screenshooten er fra NXE som er ute på konsollene nå, og ikke den betaen? Og har du fått andre bakgrunner på friends? Tror det er en feature premium themes har. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg hadde et fint bakgrunnsbilde valgt fra et jeg hadde på PC-en, men nå ser jeg bare toppen på bildet Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er fordi at alle "gamle" themes ble "fornyet", altså de tar bare bakgrunnsbildet og legger det i bunnen med den vanlige Xbox bunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå