ukjentbrukergitt Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 kamera er lov å bruke under take off og landing, de vil vil ikke opplyse at man kan det for da gjør jo alle det, men hvis du spør en vertinne sier hun ikke nei Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tror nok det blir dsi her ja.. Snoka litt rundt og er egentlig bare god of war som frister på psp.. Men ikke nok for meg Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 er i dilemma. alle kompisene mine har ds og jeg lurer på om jeg skal kjøpe ds eller psp. Selv har jeg ps3 fra før og har hørt det er noen fordeler som å spille på stor skjerm etc.. så hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har sjølv begge, finner at ds´n gir meir valuta for pengene. Men du bør vel sjå kva spill du liker før du bestember deg. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 iPhone. haha den var god Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har begge og må si at begge har sine kongespill og fordeler. Kjøpte meg PSP for ikke så lenge siden, og så langt så har maskinen imponert meg. Den er helt klart kraftigere enn DS når det kommer til hardware, men det er vel de fleste klar over. Som multimediamaskin så er den også utrolig mye bedre enn en DS. Det som i utgangspunktet holdt meg unna PSP var den tilsynelatende mangelen av spill som appellerte til meg. Men har i ettertid funnet masse snop som er helt i min gate (RPGs hovedsaklig). Og hvis man også liker action/action-adventure/shooters, så er den ett veldig godt valg. Det som er styrken til DS er i mine øyne spillutvalget og touchscreen. DS har veldig mange småsære adventure, puzzle og RPGs, og mange av disse bruker dens touchscreen på en morsom måte. Jeg likte DS i utgangspunktet bedre enn PSP, men vil i dag si at de står rimelig likt hos meg. Man bør i utgangspunktet se på spillutvalget og ta sin avgjørelse uti fra det. Hvis man fortsatt er usikker så gå ut ifra dette : Er grafikk og multimediamuligheter viktigst, kjøp PSP Touchscreen og flere sære, morsomme spill, kjøp DS Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ble DS på meg i dag, med Zelda kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå