Plankehaug Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er på utkikk etter en ny handholdt konsoll nå. valget står mellom nintendo DS og PSP, nintendoen frister mest. men er PSPen så mye bedre ? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spørs hvilke spill du vil spille.. Nintendo DS er en funksjonsrik konsoll spillmessig, mens en PSP er en multimediemaskin som spiller av film, musikk og spill. Ta en sjekk på hvilke spill som finnes til de forskjellige konsollene, så sammenligner du og finner ut av hvilke du liker. Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er på utkikk etter en ny handholdt konsoll nå. valget står mellom nintendo DS og PSP, nintendoen frister mest. men er PSPen så mye bedre ? Hvis PSP er så mye bedre er det vel bare å handle? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er på utkikk etter en ny handholdt konsoll nå. valget står mellom nintendo DS og PSP, nintendoen frister mest. men er PSPen så mye bedre ? Hvis PSP er så mye bedre er det vel bare å handle? Han lurte på om PSP'en var mye bedre, ikke at han vet Personlig eter min PSP støv på hylla, mens jeg fortsatt rører DS'en hvertfall. Jeg syns DS gir mest underholdning i lengden. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 kan begge maskinene brukes på fly? Jeg vet ds kan. Skal til Singapore og Malaysia i sommer og trenger litt underholdning underveis.. Tar jo ørten timer:) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 DS kan IKKE brukes på fly, da den til stadighet bruker sitt trådløse nett. på PSP kan du skru av wlan med en knapp. uansett, DS er liten og artig, men ikke veldig kraftig, er det noen fete spill til PSP sier jeg gå for den, PSP med crisis core slår DS anytime, selv om jeg har alt mulig til min DS, inklusivt en NES emulator. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 du kan skru av wlan på ds også.. Står mellom dsi (som kommer i vår) og psp.. Alltid vært Nintendofan og har lyst til å spille zelda.. Men har samtidig lyst til å spille noen av sonyfranchisene.. Kjipt Microsoft ikke lager håndholdte Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 man kan ikke skru av wlan på ds så langt jeg vet, ingen knapper eller noe sånt som tilsier det. står faktisk på DS esken eller på selve maskinen at den ikke skal brukes på fly. du kan eventuelt gjøre som meg, skaff begge! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette må jeg sjekke opp i. men dersom man kun kan skru av med psp, så er jo valget enkelt. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bruker ds´n til stadighet på fly... ingen som bryr seg wfi´n er bare på når du skal spille nettverk (ect..). Ds er eit must på lange flyreiser. Har ein psp også men finner liksom ikkje heilt spill eg liker til den. (Killzone var dog bra). Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Ringte Bergsala nå faktisk, og fikk bekreftet at det ikke var mulig å skru av wifi.. Skal sjekke med Singapore airlines nå tenker jeg, vil være sikker:) Edit: Kan brukes på fly, bare ikke under take off/landing.. Da må jeg inn i tenkeboksen igjen:) Endret 23. desember 2008 av husgutt Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 si ifra hvis du finner ut hvordan man skrur av wifi da Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det går ikke, men kan allikevel brukes på fly. Har ringt og sjekka:) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 åja det gikk IKKE nei syns du skrev at det gikk, men ok Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 wops. Spurte om det var mulighet for det på dsi, men det visste man ikke visst. Ræva! usj. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Klart Nintendo DS kan brukes på fly, den kan bare ikke brukes under Take Off og Landing Men du kan ikke bruke iPod, PSP eller noen av de tingene under Take Off og landing heller så Jeg har brukt DS'en min på alle flyreisene jeg har vert på de siste årene, sammen med 5-6 andre stk på flyet. Men DS sender da ikke ut signaler den vis du bare spiller vell? Vis du spiller med noen så sender den jo signaler men ikke ellers Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ingen elektroniske duppeditter skal bruker under takeoff og landing.. Men bryr crewet seg? jeg har flere ganger brukt kamera under takeoff og landing. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ingen elektroniske duppeditter skal bruker under takeoff og landing.. Men bryr crewet seg? jeg har flere ganger brukt kamera under takeoff og landing. Når jeg tenker over det er vell egentlig ingenting lov under takeoff og landing . Ikke blader eller noe, da skal du bare sitte godt plassert i stolen med belte festet Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Har fortsatt ikke bestemt meg jeg heller, ser ut til at det blir DS. trenger liksom ikke alt det som er på pspen, har ipod osv til det. også er det Zelda til DS. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde gått for PSP!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå