Gå til innhold

PSP eller Nintendo DS ?

Plankehaug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hvilke spill du vil spille..

Nintendo DS er en funksjonsrik konsoll spillmessig, mens en PSP er en multimediemaskin som spiller av film, musikk og spill.

Ta en sjekk på hvilke spill som finnes til de forskjellige konsollene, så sammenligner du og finner ut av hvilke du liker.

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter en ny handholdt konsoll nå. valget står mellom nintendo DS og PSP, nintendoen frister mest. men er PSPen så mye bedre ?

Hvis PSP er så mye bedre er det vel bare å handle?

Han lurte på om PSP'en var mye bedre, ikke at han vet :p

Personlig eter min PSP støv på hylla, mens jeg fortsatt rører DS'en hvertfall. Jeg syns DS gir mest underholdning i lengden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ringte Bergsala nå faktisk, og fikk bekreftet at det ikke var mulig å skru av wifi.. Skal sjekke med Singapore airlines nå tenker jeg, vil være sikker:)

Edit: Kan brukes på fly, bare ikke under take off/landing..

Da må jeg inn i tenkeboksen igjen:)

Endret av husgutt
Lenke til kommentar

Klart Nintendo DS kan brukes på fly, den kan bare ikke brukes under Take Off og Landing :) Men du kan ikke bruke iPod, PSP eller noen av de tingene under Take Off og landing heller så :) Jeg har brukt DS'en min på alle flyreisene jeg har vert på de siste årene, sammen med 5-6 andre stk på flyet. Men DS sender da ikke ut signaler den vis du bare spiller vell? Vis du spiller med noen så sender den jo signaler men ikke ellers :)

Lenke til kommentar
Ingen elektroniske duppeditter skal bruker under takeoff og landing.. Men bryr crewet seg?

jeg har flere ganger brukt kamera under takeoff og landing.

Når jeg tenker over det er vell egentlig ingenting lov under takeoff og landing . Ikke blader eller noe, da skal du bare sitte godt plassert i stolen med belte festet :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...