Gå til innhold

Delvis knust kompaktkamera - Rettigheter?

Jonern

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å delvis knuse mitt nesten nye kompaktkamera Olympus 850 SW. Vet ikke helt når det skjedde, men det er en mulighet for at det er selvforskyldt eller så kan det være at det blei ødelagt når jeg tok fly (sjekket inn baggen).

Uansett, jeg kjøpte kameraet over disk på Gardermoen for ca 1800 kr. Kameraet virker fortsatt, men halve displayet er ødelagt, og linsa er sprukket. Har også blitt bulket så vinkelen til linsa peker litt ned.

Kameraet tar fortsatt bilder og zoomen fungerer fortsatt, men det lager naturligvis litt ulyder og bildene får et litt uskarpt parti midt på.

Er kameraet tapt eller finnes det noe lurt å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan selvfølgelig få det reparert, men du må betale for slik reparasjon :).

Hvis du har reiseforsikring kan du jo prøve å sende en skademelding, men det hjelper nok ikke akkurat saken din at du sendte det i innsjekket baggasje... Alt som kan knuses MÅ inn i kabinen eller pakket midt inne i baggen med masse klær rundt ;)

Lenke til kommentar

Var det jeg trodde jeg ville få til svar.

Noen som veit hva rep av et kompaktkamera kan komme på da?

Var jo egentlig ikke veldig fornøyd med kameraet, det krevde litt mye lys og du måtte holde det veldig rolig for å få skarpe bilder. Ikke lett å kunne ta øyeblikksbilder som jeg hadde tenkt meg (Er i forsvaret i år...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...