isaac elric Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 du får holde oss oppdadert i tilfelle det funker, frohman Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror ikke noe på snåsamannen og annet rusk, men en bekjent av familien, og mannen til min fadder, har lenge hatt problemer med ryggen. Han og kjerringa er fra samme sted som Snåsamannen, og de ble naturlig nok anbefalt å dra innom en svipptur sist gang de var der, siden han hylte og skrek som en stukken gris over ryggen. Dette er ikke videre religiøse mennesker, så de dro til Snåsamannen med stor skepsis og lite iver. Vel fremme sa Snåsamannen at han kunne "lindre", smertene i ryggen hans, men ikke ta de vekk. Han mente at han i beste fall kunne de holde de vekke slik at han kunne komme seg hjem i luenlunde god form, men at han burde oppsøke leger for å få fikset det permanent. Så sagt så gjort, han klarte å kjøre fra Snåsa (?) til Luster mener jeg å huske at det var, uten noen videre problemer, for ryggen atter en gang eksploderte i et smertehelvete. Han dro selvsagt til legen. Ryggen er fin. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Anbefaler følgende: http://www.youtube.com/view_play_list?p=13C076E8CE7FCD4D Deretter denne: http://www.youtube.com/view_play_list?p=2C2ECE701B589981 For meg klarnet det opp i endel ting, en kan tenke nytt uten å blande inn woo. Det at ting ser ut til å virke er ikke forårsaket av noe bestemt, det er også interessant at styrken på placeboet øker i takt med autoriteten som inngytes av "healere", kvakksalvere osv... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 du får holde oss oppdadert i tilfelle det funker, frohman Det skal jeg vitterlig gjøre. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det endelige beviset for at Snåsamannen er "the real deal" (i skrivende stund toppsak på blabla.no): http://www.dagbladet.no/2009/01/07/sport/s...orthug/4275096/ Northug trengte bare å ringe ham tre(!) ganger før det på mirakuløst vis løsnet i bihulene. Tette bihuler er som alle vet noe som aldri går over av seg selv, aldri. Endret 7. januar 2009 av Leviath Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hadde nettopp en diskusjon i historie og filosofi timen min om snåsamannen. læreren min er overbevist om at snåsamannen er 'the real deal' og at han har en eller annen form for åndskraft. ikke vet jeg, men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Huff, har du en filosofilærer som er tilhenger av woo? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det endelige beviset for at Snåsamannen er "the real deal" (i skrivende stund toppsak på blabla.no):http://www.dagbladet.no/2009/01/07/sport/s...orthug/4275096/ Northug trengte bare å ringe ham tre(!) ganger før det på mirakuløst vis løsnet i bihulene. Tette bihuler er som alle vet noe som aldri går over av seg selv, aldri. Ser filmen, og du ser at journalisten ikke blir bedre, men tør ikke si noe. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Indeed, Snåsaidioten spør ikke hvorvidt han føler seg bedre, han FORTELLER ham at han føler seg bedre! En så insisterende personlighet er sikkert vanskelig å stå imot, men fyren er jo journalist. Svakt. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hadde all vitenskap og legehjelp vært uten stand til å hjelpe meg, så hadde jeg glatt prøvd Snåsamannen. Folk får tro hva de vil, men når så mange påstår de har blitt helbredet så er det jo kjempefint for dem. Placebo eller ikke. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hadde all vitenskap og legehjelp vært uten stand til å hjelpe meg, så hadde jeg glatt prøvd Snåsamannen. Folk får tro hva de vil, men når så mange påstår de har blitt helbredet så er det jo kjempefint for dem. Placebo eller ikke. Hvis det er placebo er det vitenskap Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hadde all vitenskap og legehjelp vært uten stand til å hjelpe meg, så hadde jeg glatt prøvd Snåsamannen. Folk får tro hva de vil, men når så mange påstår de har blitt helbredet så er det jo kjempefint for dem. Placebo eller ikke. Selvfølgelig, hadde livet mitt vært i fare og legehjelp og vitenskap faktisk kunnet hjelpe meg hadde jeg definitivt gjort det uansett, men det er likegyldig. Endret 7. januar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvorfor sender vi ikke han ned til Gaza så kan de skyte hverandre så mye de vil og bli helbredet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha, der har me ei ekte utfordring for karen! Setje på plass ein fot eller to. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha, der har me ei ekte utfordring for karen! Setje på plass ein fot eller to. Ser ut som det blir mer enn å plastre sammen mennesker. Han helbreder tross alt forkjølelse! Herregud liksom. Alle kan jo se at det mangler et ben, ikke alle kan se at det mangler bakterier . Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 hadde nettopp en diskusjon i historie og filosofi timen min om snåsamannen. læreren min er overbevist om at snåsamannen er 'the real deal' og at han har en eller annen form for åndskraft. ikke vet jeg, men jeg er skeptisk. Samme med RLE-læreren min. Her forleden fortalte hun at hun leste en bok om ei som kunne se engler. Hun kjøper alt av hele new-age greia. Spøkelser, healing, englehistorier og ymse "usynlige" ting som bare spesielle mennesker kan se, og som gjør det hele ubeviselig. Jadda... Jeg skal ta henne... En dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå