Svenn1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Slett Endret 14. februar 2017 av Svenn1 Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sorry, er 14 år selv, men det er desverre ikke slike muligheter for oss. Med "ikke" mener jeg så mikroskopisk små at de ikke kan sees. Alle arbeidsgivere krever en minstealder på 16 år grunnet stå i kassen, behandle penger osv. Ting vi småtenåringer rett og slett ikke blir påtatt. Desverre, andre muligheter enn avisbud er det nok få av Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) må vist vente til sommer å få deg sommerjobb. hadde du budd i Møre på kysten ville du sommerjobb ved eit tørrfisk firma. fikk litt dårlig betalt. og litt kjedelig. men de var litt hyggelige folk. kjente jo dem fra før. er 13 vist du lurte. men de er bare å gå med avisen som eg tenkte som passe til den alderen på denne tiden Endret 20. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 men de er bare å gå med avisen som eg tenkte som passe til den alderen på denne tiden Og du får jo noe å skrive på CV'en din om du evt skulle søke jobb om et par år: "2009, jobbet som avisbud for VG ett år" Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 men de er bare å gå med avisen som eg tenkte som passe til den alderen på denne tiden Og du får jo noe å skrive på CV'en din om du evt skulle søke jobb om et par år: "2009, jobbet som avisbud for VG ett år" trur eg trenger meir på cv'en min Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 VG er heller ikke noe dårlig jobb. Jeg går med VG hver søndag og tjener 4,50 kr pr. avis. Jeg tjener normalt 300 kr per dag og da går jeg ca 2.5timer. Over 100 kr i timen er IKKE dårlig betalt for en tenåring. Og 1200 måneden er heller ikke verst betaling. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 VG er heller ikke noe dårlig jobb. Jeg går med VG hver søndag og tjener 4,50 kr pr. avis. Jeg tjener normalt 300 kr per dag og da går jeg ca 2.5timer. Over 100 kr i timen er IKKE dårlig betalt for en tenåring. Og 1200 måneden er heller ikke verst betaling. pokker. jobbet 4 timer dagen og fikk 50 kroner i timen. dønn bortkasta tid! men fikk nesten tjent 1000 på 4 6 dager Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 pokker. jobbet 4 timer dagen og fikk 50 kroner i timen. dønn bortkasta tid!men fikk nesten tjent 1000 på 4 6 dager Og jeg jobbet ett år på Burger King for 70 kr timen, som 16-17 åring.. Slutt å syte, dere er trossalt ikke utdannet til noe og har derfor ikke kompetanse på lik linje som en som har 150-200 kr timen. VG er en dag i uken, noen få timer. Som regel er det godt betalt om man står på og får unna jobben. Lenke til kommentar
Bombino Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ekstrajobb som nesten hva som helst, bare ikke Avis og reklame jobb. Sorry, men når du er såpass ung må du nesten ta til takke med avis- eller reklame-jobb. Alle må begynne et sted, og avisen er en grei plass. Jeg jobbet selv som avisbud da jeg var på din alder, og det var en fin erfaring. Om et par år vil du sikkert finne noe mer spennende. Og come on, avisen er vel ikke så ille? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Og angående den VG jobben så er ikke pengene alt du får! Når du selger aviser samler du opp poeng (ca 5 poeng per avis). Når du har samlet opp så og så mange poeng kan du velge deg noe. F. eks; 150 poeng=DVD, 500 Poeng=Gavekort, 3000=sykkel osv. Dette er I TILLEGG til betalingen så det er et enormt godt tilbud. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Og angående den VG jobben så er ikke pengene alt du får! Når du selger aviser samler du opp poeng (ca 5 poeng per avis). Når du har samlet opp så og så mange poeng kan du velge deg noe. F. eks; 150 poeng=DVD, 500 Poeng=Gavekort, 3000=sykkel osv. Dette er I TILLEGG til betalingen så det er et enormt godt tilbud. hmmm... fikk litt lyst å gå med aviser. men som du sier. godt tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå